Prinsesse + spira Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Var det du eller han som gjorde det slutt? Føles som det går den veien her i gården, og det er så fryktelig trist og vanskelig
M&K+Påsan <3 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Her var det opp og ned. Fant ut av at han hadde ei på si. De lå ikke sammen, men hadde et forhold der di traff hverandre mye å rota vanlig liksom .. Jeg dumpa han, men det var så forferdelig trist. Så vi prøver enda da. Både for meg og ungen sin skyld. Til tider kunne jeg ønske jeg var sterk nok til å bare dra ..
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 yepp..var alene fra da jeg var 9 ukre på vei til jeg snuppa var 4 mnd gammel (født) (dvs 10 mnd, fødte 3 mnd for tidlig..). Klarte meg helt fint var egentlig jeg som gikk, han ville ikke ha (var ikke klar) barnet og jeg flyttet hjem til mamma. Men nå 2 år etter så er vi forlovet og han er kjempeflink pappa og vi venter nå nr 2 så det kan ordne seg!
linzzy25 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 jeg var alene under det første svangerskapet. det var jeg som gjorde det slutt siden han ikke var min store kjærlighet. skal ikke legge skjul på at det har vært tunge tak både det å være alene og krangling mellom meg og barnefaren. er ennu ikke ferdig og ho er nå 2, 5 år. så man blir jo aldri ferdig selv om man går fra hverandre. det er også tungt å være alene om et lite barn. men det ordner seg for snille jenter.
Anele&Solstråla Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ble alene dagen graviditeten ble et faktum...han ville (vil egentlig fortsatt ikke) ha barnet! Vi flyttet fra hverandre, men prøvde igjen et par mnd etter...frem til aug. bodde da sammen, men det ble altfor mye krangling... Han mente jeg hadde tatt dette valget uten han ( noe jeg gjorde--orket ikke tanken på abort). Dette sliter han fortsatt med å akseptere.. Er ikke lett å være alene i svangerskapet, selvom vi har kontakt da.. Omtrent daglig sender han en mld eller ringer. Nå bor vi 5 min una hverandre, så ser vel hverandre en gang i uken. Blir spennende å se hvordan det blir når vesla kommer..en måned igjen nå gleder meg masse!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå