lenej :o) Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 etter en våkenatt med en hostende liten baby, så fant jeg ut jeg ville ha litt gris! så steker nakke-koteletter - å skal spise med potet, grønnskaer, peppersaus og potetgull!
Go`mamma`n... Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Pita med kebabkjøtt. Med salat, ost, løk, tomater m.m
Mona + kid Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Kokosmelk, Mild Curry Paste, stekte kyllingbiter, ferske grønnsaker og villris.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Pasta bolognese nam nam
mamma-til-4 Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 I dag blir det enkelt:løvbiff og pommes frittes:)Med saus og salat da:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Det vi egentlig skulle hatt i går, fiskeboller i hvitsaus med potet og raspet gulrot.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Fantasien min stoppa i dag, så her blir det kjøttdeig og spaghetti. Men så er det junior sin favoritt, så jeg vet om en som blir glad:)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Fjordland middag....er skikkelig lat idag......
Skravlemamman Skrevet 4. oktober 2007 #13 Skrevet 4. oktober 2007 vi har kosa oss med pannekaker...:-)
Katja Skrevet 4. oktober 2007 #14 Skrevet 4. oktober 2007 Kjøpepizza, som jeg sitter å trøkker inn i trynet akkurat nå, før jeg skal løpe av gårde på et møte. Travel ettermiddag = rask mat
Tøysetipp Skrevet 4. oktober 2007 #16 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har barnefri og skulle egentlig koke meg litt lammekjøtt, en potet og gulrot. Men trykker visstnok trynet fullt av twist istede.
M by M Skrevet 4. oktober 2007 #17 Skrevet 4. oktober 2007 Mini har spist middag hos mormor og morfar i dag, så vi lager oss noe kosemat etter hun har lagt seg i kveld. Taco eller noe...mmm...Må feire at vi har skrevet kontrakt på leiligheten vi nå har kjøpt i dag :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #18 Skrevet 4. oktober 2007 Ble fisk i dag, som i går og alle andre dager, hehe.. Lillegutt har dilla på fisk og grønnsaker og vil helst bare ha det. Jaggu spiste han ikke en halv brokkoli alene også :-/ For å være ærlig er jeg LITT lei fisk.. Savner litt annet mat, men lillegutt har en del allergier så han spiser stort sett grønnsaker og av kjøtt spiser han kun fugl og fisk, til nød litt svinekjøttdeig og magre øko pølser (selv om han helst vil ha laksepølser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå