Gå til innhold

uke 26, å har en del kynnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er det normalt å ha egentlig? Får plutselig kynnere, selv om jeg bare sitter helt stille! Noen ganger flere i timen.... Å ihvertfall mange i løpet av en dag.

Hva er egentlig vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helt individuelt... Hvor mange og hvor ofte tror jeg ikke det er noen standart på.

Jeg har dem stadig vekk, enten jeg er rolig eller aktiv, og selv om de kan være plagsomme, har de jo en funksjon. Og det er ikke noe man kan gjøre noe med. Desverre!

Skrevet

Nei du har vel rett i det. Er bare litt engstelig for for tidlig fødsel igjen :-(

Skulle ha planlagt ks med forrigemann i uke 36, men pga masse kynnere og litt vannlekkasje, ble han tatt i uke 34 i steden. Så tenker en del på det, for jeg har myyyye mere kynnere nå, enn med han!

Skrevet

Det skjønner jeg jo godt, når du har en sånn historie!

Blir du ikke fulgt tett opp, da? Når du har opplevd dette tidligere? Jeg ville bedt om litt flere kontroller, og terskelen min ville sikkert vært lavere for å ringe lege/føden hvis jeg ble for bekymret... De har sikkert stor forståelse for dette!

Skrevet

Jeg har det som deg; mye kynnere... Jeg får ekstra oppfølging av spesialist, for å holde et øye med livmorhalsen. Legen så på ultralyd i uke 19 at livmorhalsen var litt kortere enn normalen, og derfor skal jeg sjekkes regelmessig. Jeg synes det er rart hvis du fødte for tidlig sist at du ikke for oppfølging denne gangen, når du har såpass mye kynnere.

Skrevet

Jeg sliter også mad masse kynner.. Er kun 19 ukerpå vei og har hatt dette daglig siden uke 13.. Noen er ordentlig harde og vonde.. Men legen anbefaler kun ro..

Smurf81: Hva er kortere enn normalen?

Skrevet

Ja, jeg har også hatt de fra uke 13 ca...

Å joda, får oppfølging i hue og r..... faktisk. Men av helt andre grunner enn for tidlig fødsel. Så føler jeg at det er litt vanskelig¨å forklare hva jeg mener ang de kynnerene, for alle sier det er normalt.

Smurf81, jeg lurer også på hva som er kortere enn normalt? Å kan det ha noe å si at jeg har klippet i livmortappen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...