Gå til innhold

thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er lurt/ikke lurt å reise til thailand når man er gravid?

Tenker i såfall å bo på et bra/fint hotell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville ærlig talt ikke falt meg inn. Det går sikkert an å bo bra og unngå de verste farene, men det er jo ikke uvanlig at kroppen reagerer når man reiser så langt med ny bakterieflora og plutselig skifte i klima. Får man sånne reaksjoner, vil jo de bli enda verre når man er gravid. Pluss at man skal fly så langt. Nei, det ville jeg utsatt til barnet var 4-5 år, og heller tatt en hyggelig tur mye nærmere, evt. en pakketur til syden. Dette er ikke tiden for å utforske verden, tenker jeg. Men du får det nok til om du jobber hardt for det.

Skrevet

Bodde selv i Thailand da jeg ble gravid og helt frem til jeg var 24 uker på vei. Så lenge du passer på hva du spiser og har god håndhygiene, så er det ikke noe verre enn å reise til andre "sydenland". Eneste er jo at det er en laang flyreise.

Skrevet

takk for svar. Får høre litt med lege om hva hun synes også...

Skrevet

Tror ikke det er noe problem. Jeg skulle egentlig til Japan nå, og legen min sa det var ok.

Men sier meg enig med hun over, det er en laaang flyreise... Det var grunnen til at jeg utsatte min reise. Men hvis du er i god form og sånn så går det sikkert greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...