Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Heisann alle sammen! Jeg var en ivrig bruker av bim under sist graviditet... Nå har sønnen min blitt 2 år og jeg og mannen er klar for en til. Jeg tok ut spiralen 29 aug. Fikk mensen dagen etter 30 aug... Har en syklus på 5 uker og venter mensen nå... Jeg er nokså sikker på at det ikke lyktes ved første forsøk siden jeg kjenner at mensen er rundt hjørnet og test viste negativ... Så jeg får prøve å slappe av og vente i spenning... Vet at dette kan ta alt fra uker til år... Så det blir spennende tider fremover... Det jeg lurer på er hvilke eggløsningstester og graviditetstester dere anbefaler? Hvem er rimligst osv? Venter på svar )
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei:-) Jeg har en juligutt 2005 og var også aktiv bim`er sist gang:-) Hva var nicket ditt da? kanskje jeg husker deg! Jeg har nesten samme nicket som den gang, hadde termin i august 05 derav nicket mitt, har ikke giddet å endre det:-) Ellers så har jeg brukt clear blue og quick response og er fornøyd med disse, de er nok ikke av de billigste. Vi begynte å prøve rundt påsketider i år på nr 2, men det gikk ikke så bra..men nå er vi i gang igjen. Har IKM i uke 42. Spennende:-) Lykke til!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ble gravid med en gang vi begynte å prøve men det endte med en MA i uke 19..
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg brukte "Leannan" sist gang kanskje? husker ikke helt? jeg skjønner ikke noe av IKM og MS og sånn jeg... er mange rare forkortelser her inne...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Hei igjen:-) IKM står for "ikke kommende mens" altså den dagen du venter mensen, men håper den ikke kommer:-) og MA står for "missed abortion", det er en type spontan abort der kroppen ikke støter ut fosteret. Blir som oftest oppdaget på ultralyd, ble ihvertfall det hos meg. Det finnes en liste med oversikt over alle forkortningene, men den er sikkert kommet langt ned, skal se om jeg finner den slik at den kan dyttes litt:-) Jeg hadde veldig utbytte av den i starten her inne:-)
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk... det med eggløsning og graviditetstester... lurte på om der bestiller på nett, og hva dere anbefaler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå