Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hmmm... Liker ikke helt dette her... Begynte på pillen i juni etter et lengre opphold. I August begynte jeg å 'blø' litt hele tiden. Veldig lite, altså, men nok til at det er litt brunaktig på papiret når jeg tørker meg, og nok til å 'flekke' etter sex. Det skal sies at jeg har hoppet over uken med 'juksepiller' to ganger på rad nå, men det skal jo ikke ha noe å si??? Nå har jeg i alle fall hatt en uke med 'juksepiller' og skulle egentlig fått mensen. Det gjør jeg altså ikke... Det som er litt merkelig er at nå har jeg sluttet å småblø også??? Hvor er logikken? Jeg vet jo at det er vanlig med blødningsforstyrrelser og sånt, men hallo??? Jeg vet egentlig ikke om jeg spør om andres erfaringer (da dette sikkert er kjempevanlig) eller om jeg bare blåser ut egen frustrasjon over teite blødninger... I hvert fall, nå er det gjort :-) Merket er forresten Loette... (trodde de skulle være gode med lite hormoner etc...)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Eneste jeg kan si er at man er ikke så veldig beskyttet når man utsetter mensen med p-piller.. Ei venninne av meg fikk det fortalt av legen sin.. og ei anna jeg kjenner ho ble gravid fordi ho skulle utsette mensen ..
-Mariposa- Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har utsatt mensen i alle år og det samme har flere venninner og ingen av oss har blitt gravide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå