Gå til innhold

noen som sliter med forkjølelse og allergier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at jeg ble gravid har jeg vært konstant tett i nesen.

prøver å unngå otrivin så langt det går men det er søren ikke lett. innimellom bare må jeg.

ellers har jeg fått endel utslett, røde flekker som klør.

de siste dagene har jeg også kjent tegn til allergi som kløe i munn og øyne.

er det fler som har slike plager som har kommet etter at du ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde litt alergi før jeg ble gravid også. men aldri noen symptomer om vinteren. nå er det første jeg gjør når jeg våkner å nyse 6-10 ganger for så å gå tett i nesen resten av dagen. men det pleier å bli bedre om natta for er ikke tett med en gang jeg våkner. kommer etter nysebøya.

har også fått en veldig kløe i øynene. men trøster meg med at det bare er sånn under graviditeten og forsvinner(forhåpentligvis) etterpå.

Skrevet

Jeg har hvert konstant tett i nesa i 6 uker nå, ikke spesielt snørrete bare tett. Hater å være tett i nesa, spesielt når jeg skal sove og spise

'

Skrevet

Oh yes!

Er plutselig blitt kjempeallergisk mot hunder og katter (har begge deler selv...). Hele familien har hund eller katt og det samme gjelder venner. Får ikke lov å få allergimedisin av lege og gynekolog. Føler meg til tider litt isolert gitt. Håper på bedring etter fødselen.Da kan jeg i det minste begynne med medisiner. Nyser i ett sett, nesa er tett og øynene renner hvis kattene og bikkja er inne. Og jeg som er så glad i sånt med pels! Ble mye klaging dette her, men allergien har ført til store omveltninger i tilværelsen. Snart halvveis jeg nå. 20 uker på tirsdag. Håper du blir bedre snart og i det minste etter fødselen. Lykke til videre på ferden.

Om noen har gode råd å komme med mottas de med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...