*Hufsa-mamma* Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er såå glad:)) her er jeg og jeg er 13-3 nå...det er så fantastisk å tenke på at jeg bare vokser å alt er bra:)) Ett lite lykkelig hjerte sukk fra en veldig lykkelig mamma med en ny spire i magen:)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Velkommen Hufsa! (hufsa som i mumitrollet?)
Meg og gutten min Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 hei hufse tufsa:) nei har du kommet hit alt??? så hyggelig da:) er alt bra med deg om dagen??? går fint på skolene å?
Angie77 Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Grattis:) Jeg ligger bare 4 dager forran deg:)
*Hufsa-mamma* Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jadda her er jeg...og jeg har det bare helt topp!!! Vært hos jordmor i dag...fikk ikke høre hjerte lyd enda...dumt...men er faktisk ganske harmonisk og rolig*ler* hun mente det var for tidlig??? jaja...ingen tvil om at spiren vokse hværtfall...hehe:O) Går kjempe fint på skolene...gleder meg til neste "bolk" etter høst ferien..eller uke 43..H.I skal jo til vegas så det blir litt mellomrom for oss!! Enn du da?? alt går bra både inni og utenpå??? klem fra sjølveste valdres Hufsa:))
Meg og gutten min Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 det vokser nok å gror der inne skal du se:) er jo ikke alltid de kan høre den hjertelyden nei:( men kjenner du fortsatt liv eller? det er jeg helt sikker på at jeg gjør. kommer noen skikkelige dult nederst i magen noen ganger om dagen. nesten så jeg gleder meg til å legge meg for å ligge å kjenne etter:) går kjempe fint på skolene her også, vi skal bare ut en gang nå til uken, mens neste uke igjen skal vi ut hver dag! kan av og til blir litt mye, ett par ganger i uken hadde vært supert:) vet storesøster enda at det kjem en lillebror/søster eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå