kungfupanda Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 på en baby altså....men det skjønte dere vel. Oppkalling etter bestemor...men usikker. Litt gammel dame-navn...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Else heter svigermor, og vi har/skal gi jenta vår oppkalling etter henne. Derav Nora Elise. Jeg synes Else er et pent navn.
tryde Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 jeg liker "gode" gamle navn. Else er et fint navn og det betyr -Guds løfter-
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Min bestemor het også Else, så det navnet liker jeg kjempe godt (
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 ei god venninne av me heter else =) syns d er et kjempefint navn,jeg =) åsså så fint å kunne kalle opp igjen etter besteforeldre da =)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes også navnet er ok, men ville hatt et mellomnavn. For eksempel Else Mari eller noe i den duren.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Tanta mi - som er DRITKUL - heter Else Marie. Jeg liker det navnet... =)
Vårgutten-08 <3 Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg syntes ikke det er pent. Men, det er bra vi er forskjellige;)
mamman til snupp Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg synes det er helt greit. Men synes Elise er mye finere, merkelig at den i utgjør så mye! Alle har forskjellig smak, det er ingen navn alle har samme mening om!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. oktober 2007 #12 Skrevet 4. oktober 2007 Mi svigermor heter også Else Jeg ville nok ikke valgt det, men som sagt; smaken er som baken. Elise er fint. Bare så det er sagt, ikke noe galt med svigermor altså. Hehe. Liker bare ikke de "gode, gamle" navnene. Alle 4 besteforeldrene (når de en gang blir det) har gamle kjipe navn
kungfupanda Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2007 Tenkte kanskje på Else Johanne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå