Gå til innhold

En liten liten verden.... *smiler*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det ikke bare en nydelig blid liten gutt her, men to!!! Om mulig er minste plutseliten blidere enn Måka...men det må det forskes litt på først...*ler*

Nå sover den skjønne blide minste plutseliten. Vi har hatt en lang og hyggelig lunsj, og praten gikk utrolig lett mellom plutseliten og meg selv. Det er vel på håret om plutseliten rekker avtalen sin idag, for det var jo så mye å snakke om....Vi får nok gjenta det en annen gang tror jeg.

Nå viser det seg at verden er akkurat så liten som jeg har hevdet før... Plutseliten har gått på skole med phantom-mannen, søsteren er nesten nabo å regne til phantom-hulen og leiligheten som plutselitenmannen bodde i da de møttes....den har phantomet eid da jeg som ungjente flyttet til Bærum sammen med det jeg trodde var drømmeprinsen.... *skratter*

Nå er Måka våken, mens minste plutseliten sover søtt fremdeles...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og ennå går noen mennesker rundt her i verden og tror det ikke er meninger med ting som skjer;-)

Og at ikke det hele rett og slett er et kapittel i en lang historie!

Morsomt:-))

Skrevet

Tilfeldighetsteorien er for de feigeste av oss... *ler*

De mer modige går rundt og flirer fornøyd, mens livets sammenhenger viser seg igjen, igjen og igjen....

Skrevet

Nemlig;-))

Skrevet

Verden er liten ja! I hvert fall når man snakker om verden samlet i én kommune... Så hyggelig at dere kjente hverandre fra før (i hvert fall nesten) og at dere koste dere sammen.

Skrevet

Det er jo fantastisk når verden viser seg fra sin minste side. Når mennesker er fremmede bak skjulte nick egentlig ikke er så fremmede allikevel. Når man får nye venner og kan berike livet enda mer.. Tja- det er vel en bonus i hverdagen det, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...