potetball Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 jeg sluttet på cerazette for 4 uker siden, og har ikke for mestruasjon. igår testet jeg positiv, selv om testen var svak. tok urinprøve på legen idag tidlig, den var negativ. tok så en ny test selv, den var også positiv men veldig svak. er jeg gravid?? viss man ikke har hcg-hormonet i kroppen og ikke er gravid, så kan vel ikke streken for å få pluss i vinduet komme frem?? jeg er forvirret..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei:-) Du har nok en test som viser mindre mengder HCG enn legen sin test. Det er fullt mulig! En strek er en strek, og testene en får kjøpt på apoteket nå til dags er minst like gode som de legekontoret har! Du er nok gravid:-)
potetball Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 ja de sier jo det skal være like sikkert med hjemmetest,men jeg dro til legen for liksom å få bekreftet at jeg var gravid.men det gikk jo ikke så bra. jeg får nok bare fortsette å teste,så får vi se!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Ja det blir spennende:-) Du får holde oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå