mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Er det noen som har oppskriften på dette, som de kan sende meg?
RajaPia Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg fikk oppskrift fra ei her inne , så kan prøve å sende som mail til deg. Send meg mailadresse som PM, hvis du er interessert.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Supert Har sendt deg PM.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 Til forrige baby strikket jeg dette - og for en medium erfaren strikker som meg tok dette fryktelig mye tid! Jeg strikket i tynn alpakka fra du store alpakka og syns faktisk det loer litt og mønsteret kommer ikke så godt frem som jeg ser det har gjort med andre typer garn . hos andre. Jeg kommer til å strikke et annet til denne babyen. (Jeg elsker å strikke og lagde totalt fire tepper til den forrige.... Er allerde ferdig med et "mini-mor-åse" i totråds finull til den nye, skal bare avvente kjønn før jeg hekler pyntekant...) Ser du har fått oppskriften allerede - hvilket garn skal du bruke?
Jippi! Maibaby! Skrevet 8. oktober 2007 #5 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har strikket en del av disse i vanlig babyull fra gjestal. Det går raskt og greit å strikke ( men det første gikk sakte), mønsteret kommer godt frem, teppene blir store og fine, myke og gode... Og det beste er jo at de fint kan vaskes i vaskemaskinen... Jeg har også strikket noen i tynn alpakka, men synes teppet ble lite og knuslete...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2007 Har ikke fått mønstret ennå, så fint om noen kan sende meg det. Hadde tenkt å strikke det i babyull, da.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2007 Heisann, maje76 og emilie 15.07.07 Har fått mønstra nå, men takk for tilbudet! Gleder meg masse til å starte på det! Du har ikke bilde av teppet ferdig, kanskje?
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 9. oktober 2007 #9 Skrevet 9. oktober 2007 Ligger inne på album siden under maje76
Sommerfugl78 Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Kan jeg også få oppskriften? Jeg fikk den i vår, men datamaskin min ble ødelagt, så den ble borte... :-( Tusen takk til den som vil sende den! [email protected]
Jippi! Maibaby! Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Har sendt deg oppskriften. Lykke til med strikkingen.
mamma til to små gull Skrevet 13. oktober 2007 #12 Skrevet 13. oktober 2007 Bruker du den pinnestørrelsen som står anbefalt på garnet når du bruker babyull? Skal jo brukes tykkere pinner enn det det står på lappen på alpakkagarnet.... Har veldig lyst til å prøve å strikke dette, men i et annet garn enn alpakka. Noen som har prøvd babygarnet fra mor åse (sandnes garn) som selges på Rema?
petrinesnuppa Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Er det noen som vil være så snill å sende oppskriften til meg også? [email protected] Tusen takk!
lilli--- Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Ååååå, jeg vil gjerne også ha oppskrift! Kan noen sende til min epost: [email protected] ? Og er det noen som har bilde? Hvilken pinnestr bruker man om man strikker det i babyull?
Mormpr Skrevet 17. november 2008 #15 Skrevet 17. november 2008 Hallo.... Jeg skal bli mormor, og hadde tenkt å strikke litt... Det teppet var jo nydelig.... Er det en mulighet å få oppskriften? Så har jeg hørt at "voksejakken" skal være bra. Noe mer enn det vet jeg ikke.. Kan jeg få hjelp til det også? Takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå