Gå til innhold

dere som tjener over 400 000... (evt mennene deres)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva jobber dere egentlig som?

hehe...

jeg har utdannet meg til arbeidsledighet nemlig. er ikke en eneste gartnerjobb å få i landet, og med den ryggen jeg har kunne jeg ikke ha jobbet som det om jeg fikk jobb engang... så da er det prosjekt omskolering. og ja, jeg innrømmer det gjerne. jeg vil ha en jobb der jeg tjener masse penger =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykepleier og tjener ikke over 400 000, men mannen min er utdannet revisor, jobber som økonomisjef/personalsjef/NK og tjener en god del over 400 000.

Skrevet

tjente 360 000 året før jeg ble gravid. jobbet noe ekstra. Var ikke fast ansatt en gang. Jobbet i helsevesenet.

Sambo er snekker!

Skrevet

er blitt anonsert flere gartner jobber i telemark i det siste...så noen er det vel..

Men om du ikke har helse til det, så hjelper det ikke...

Skrevet

Han driver eget stransport firma.

Skrevet

hehe telemark er litt langt unna det =) men når ikke helsa virker så hjelper det ikke nei... Kunne jeg fått en kontorjobb, f.eks innkjøp av planter kunne det gått, men ikke jobbe "ute i felten" nei... =)

Skrevet

Jeg er jursit og tjener ca det.

Mannen min er sivilingeniør og tjener det dobbelte...

Kan det ha noe med hvam som er mest hjemme med barnet:)???

Skrevet

Jeg er sykepleier så jeg tjener ikke over 400.000 kr men mannen min gjør det. Han er utdannet sosiolog ( 6 år på universitet) og jobber som forsker.

Skrevet

Mannen min har over 400 i året, han er økonom.

ellers er vel finanssektoren der det er mest penger å tjene FORT

Skrevet

Mannen min jobber med 3d/animasjon i olje/offshore bransjen. Tjener godt over 400'. Jeg jobber ikke nå, men når jeg begynner å jobbe som ingeniør regner jeg med å tjene rett under 400' i det private.

Skrevet

Han har it-utdannelse, er it ansvarlig på jobben.

Skrevet