Gå til innhold

dere som tjener over 400 000... (evt mennene deres)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva jobber dere egentlig som?

hehe...

jeg har utdannet meg til arbeidsledighet nemlig. er ikke en eneste gartnerjobb å få i landet, og med den ryggen jeg har kunne jeg ikke ha jobbet som det om jeg fikk jobb engang... så da er det prosjekt omskolering. og ja, jeg innrømmer det gjerne. jeg vil ha en jobb der jeg tjener masse penger =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykepleier og tjener ikke over 400 000, men mannen min er utdannet revisor, jobber som økonomisjef/personalsjef/NK og tjener en god del over 400 000.

Skrevet

tjente 360 000 året før jeg ble gravid. jobbet noe ekstra. Var ikke fast ansatt en gang. Jobbet i helsevesenet.

Sambo er snekker!

Skrevet

er blitt anonsert flere gartner jobber i telemark i det siste...så noen er det vel..

Men om du ikke har helse til det, så hjelper det ikke...

Skrevet

Han driver eget stransport firma.

Skrevet

hehe telemark er litt langt unna det =) men når ikke helsa virker så hjelper det ikke nei... Kunne jeg fått en kontorjobb, f.eks innkjøp av planter kunne det gått, men ikke jobbe "ute i felten" nei... =)

Skrevet

Jeg er jursit og tjener ca det.

Mannen min er sivilingeniør og tjener det dobbelte...

Kan det ha noe med hvam som er mest hjemme med barnet:)???

Skrevet

Jeg er sykepleier så jeg tjener ikke over 400.000 kr men mannen min gjør det. Han er utdannet sosiolog ( 6 år på universitet) og jobber som forsker.

Skrevet

Mannen min har over 400 i året, han er økonom.

ellers er vel finanssektoren der det er mest penger å tjene FORT

Skrevet

Mannen min jobber med 3d/animasjon i olje/offshore bransjen. Tjener godt over 400'. Jeg jobber ikke nå, men når jeg begynner å jobbe som ingeniør regner jeg med å tjene rett under 400' i det private.

Skrevet

Han har it-utdannelse, er it ansvarlig på jobben.

Skrevet

Får du ikke jobb som gartner? Det jeg hører fra mine kolegaer er at de ikke får tak i folk. Hvor bor du henn? Hva slaks gartner er du og hvilken type jobb ønsker du? Hvis du er produksjonsgartner burede du ta en telefon til gartnerforbundet. Det er mulig de kan tipse deg om steder som trenger folk.

Skrevet

Journalister kan tjene svært bra med jobb i rett avis/tidsskrift e.l.

Ellers tjener jo lokomotivførere over 400 000 i året nå, da må du ta NSB's skole.

Flygeledere tjener vel rundt 4-500 000 i året, men der er det vel i nærheten av Sola du må bo nå? Da er det flygelederskolen du må søke.

Ellers har Bø i Telemark nå fått eiendomsmeglerlinje, som det kan du vel tjene fra 400- 600 000 i året etterhvert? Bransjen er kanskje ikke den beste nå da, men det vil nok justere seg etterhvert.

Husk at du helst både skal like det du gjør og forstå deg på det da. Jeg kunne f.eks aldri blitt ingenør, har aldri skjønt slikt som beregning av volum, statistikk o.l.

Skrevet

jeg tjener ikke over 400 000 (utd fsl), mens mannen min som tavlemontør har litt over 400 000.

Skrevet

Hmm...følte meg litt uvitende jeg nå, så må bare spørre: Hva slags tavler monterer en tavlemontør :)?

Skrevet

Poamin: er produksjonsgartner med fordypning i plantedyrking i regulert klima. har bare 5'ere og 6'ere, har gjort mange interessante forskningsprosjekter og forsøk, men får allikevel ikke jobb! syns det er rart egentlig... Har sendt søknad til masse hagesentre, veksthus osv... kanskje jeg skal snakke med gartnerforeningen ja! men kan ikke være noe "grave og plante"-jobb da.. =(

Skrevet

Eiger og ansatt i eige fiskeoppdrett, eller klekkeri for torskeyngel. Dei søkte folk for ei tid tilbake, men det blir litt for langt for deg å pendle fra Bergen og dit.

Skrevet

Hvor i landet holder du til? Har du forsøkt en anonse i "Gartneryrket"? Der når du frem til de fleste bedriftene i hvertfal.

Hva med en vidreutdanning på Ås for å jobbe i noen av forsøksringene?

Skrevet

Poamin: holder til i bergen =) gartneryrket ja... tenkte å sette inn annonse der=) jobber du innen faget eller? har tenkt på utdannelse på ås, gjerne plantefysiologi... har gjort et prosjekt for G3 så har en lilletå innenfor... hehe... =P

Skrevet

Jeg er føskolelærer.. så tjener ikke i nærheten av 400000... men mannen min er siviløkonom og jobber som økonomisk rådgiver... de tjener godt over 400 000 for å si det sånn... raske penger hvis man er flink og står på... jobber fort 12 timer om dagen da...

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

offshore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...