Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Håper dere her inne på 3 trimester kan svare meg;) Var hos legen på mandag, var da 24+1, mintt symfysemål var da 25 cm, noe han sa var overgjenomsnittet. for gjenomsnittet i uke 24 er vel 22 cm?? Så jeg ble livende redd for ein svær unge..jeg er også førstegangs fødene så jeg er redd jeg vil få helt skrekken om det viser seg å være en diger unge. Noen her inn som har hatt høye symfyse mål og fått normale/store barn? og hva ,ed evt oppfølging hvis det viser seg at dette blir en stor unge????? Takker veldig for svar;)))
Fløffy Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Har hørt at tommelfingerregelen er 1 cm pr uke, og da er du jo ikke så ille ute å kjøre... Jeg lå i toppen av det grønne på skjemaet med min forrige, og hun kom ut 3450 g (helt på gjennomsnittet av fødselsvekt) Husker ikke hva SF målet var i dine uker...
pandabjørn Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 mine SF mål er lik antall uker hos meg hvis jeg er 25+3 så ligger SF målene mine på 26 uker og det er normalt! kan ikke skjønne at legen din sier at det er over gjennomsnittet!! det har aldri min jm kommentert hos meg og du kan ikke si at gjennomsnittet i uke 24 er på 22 hvor har du det fra?? for det er aldri noe gjennomsnitt på SF mål tror jeg.. jeg får ei jente på rundt 3500-3600 har jeg fått høre....skal sjekke med jm til onsdag hva hun sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå