Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Men vi har en hund og ett hamster fra før av. Men savner ett dyr som er kosete . bikkja er så stor og tung at han orker jeg ikke ha på fanget Hvordan kan jeg få overtalt sambo til å gå med på å få oss katt? vi hadde to katter før men måtte gi de bort pga jeg flyttet en del mil unna og ville ikke at de skulle gå igjennom så mange timers kjøretur!
Mamman til Mina og Sara Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Si det som det er at du savner en katt, bikkja er vel vant til katter.. Du kan få en av meg, verdens nydeligste kattunger.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hent på dyrebeskyttelsen hvis du skal ha katt Vi henta vår katt der når hun var leveringsklar, og er verdens snilleste katt! Eneste kravet de som regel stiller er at du steriliserer/kastrerer den innen 1 år for å hindre at de formerer seg..
nickoline og supermann Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde tenkt å tilby deg en vakker kattunge, men da jeg så at du hadde latt kattene dine være igjen for en dags flytting ombestemte jeg meg. Synes ikke du skulle skaffe deg katt igjen jeg.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Ene katten fikk min svigermor på østlandet og den andre katten fikk ett godt hjem på "landet" der hun storkoser seg. det var ett tøft valg men hadde ingen mulighet der og da til å ta de med meg! . Hvorfor burde jeg ikke skaffe meg katt igjen?
Loyloy Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror hun mente at om en har et dyr, så flytter man til et sted man kan beholde dyret. Og noen timers kjøretur er ikke det verste en katt kan gjennomgå. Mine har blitt med fra Kr.sand til Bergen og fra Bergen til København og de har hatt det utmerket.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Du kan få min!!! Hun er verdens mest kosete katt. Hun er også verdens mest masete katt, hehe. Følger etter oss overalt! HUn driver meg til vanvidd fordi hun maser så fælt om natta, hehe. Katt og hund går nok greit sammen. Er ikke så ille som alle skal ha det til. Kommer an på lynnet til dyrene. Katten vår går veldig bra sammen med hunder, hun bare unngår de.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Hadde jeg hatt mulighet til å ta de med ville jeg gjort det,men omstendighetene DER OG DA gjorde det slik at jeg ikke kunne ta de med,sånn er det bare! dette er jo over ett år siden og kattene har det jo bra. Er vel bedre å gi de ett hjem enn å la de være igjen på stedet uten eiere, mat og vann! Nå har jeg ingen planer om å flytte på mange mange år , har endelig kommet meg i orden så hvorfor skal jeg da "straffes"? Jeg elsker dyr og ville aldri gitt de bort med mindre det var siste utvei!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 dytter denne opp.. noen flere som har for/imot ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå