Gå til innhold

..noen som har blitt gravid selvom de har brukt kondom her inne??

Anbefalte innlegg

Gjest Odin ♥ Tiril_min ♥
Skrevet

..kjenner e begynner å bli litt lettere vettskremt her nå, 6dager over forventa mens og vi har bare brukt kondomer som eneste beskyttelse. Har vært sur og gretten en stund nå,ømme bryster kjente e oxo her om dagen og spist som en hest den siste uka nå.. er jo rene gjette konkurransen dette her hehe..men det e lurer på, er det ikke svært lliten sannsynlighet at e kan være gravid siden vi har brukt kondom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det var fordi den sprakk. Og det ville dere merket regner jeg med. :)

Skrevet

ja, to ganger.. fordi kondomen har sprukket.

er jo bare å tisse på en pinne det- så merker du fort om du har en liten ert i magen eller ikke??? Lykke til- uansett hva du måtte ønske;o)

Skrevet

Ja.. Den sprakk, men vi tenkte vi kunne ta den sjansen siden det var halvannen uke siden eggløsning.

Men i følge gyn. lege hadde jeg 2 eggløsninger den mnd. :-/

Resultatet var ei nydelig tulle som da ble unnfanget et halvt år før vi hadde tenkt til å begynne å prøve på å bli gravide.

Egentlig litt hell i uhell.

Jeg ble jo sengeliggende pga at graviditeten ikke gikk helt overens med en sykdom jeg hadde fått 2 år tidligere. Fikk diagnosen satt da jeg gikk gravid.

Hadde jeg ikke blitt gravid da jeg ble, hadde vi blitt rådet til å ikke bli gravide og eldste hadde blitt enebarn :-/

Glad det gikk som det gikk.

Skrevet

Ja.. Den sprakk, men vi tenkte vi kunne ta den sjansen siden det var halvannen uke siden eggløsning.

Men i følge gyn. lege hadde jeg 2 eggløsninger den mnd. :-/

Resultatet var ei nydelig tulle som da ble unnfanget et halvt år før vi hadde tenkt til å begynne å prøve på å bli gravide.

Egentlig litt hell i uhell.

Jeg ble jo sengeliggende pga at graviditeten ikke gikk helt overens med en sykdom jeg hadde fått 2 år tidligere. Fikk diagnosen satt da jeg gikk gravid.

Hadde jeg ikke blitt gravid da jeg ble, hadde vi blitt rådet til å ikke bli gravide og eldste hadde blitt enebarn :-/

Glad det gikk som det gikk.

Skrevet

Jupp :) og vi merket ingenting før testen lyste positivt. Kondomen var riktig satt på og den sprakk ikke heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...