Gjest Odin ♥ Tiril_min ♥ Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 ..kjenner e begynner å bli litt lettere vettskremt her nå, 6dager over forventa mens og vi har bare brukt kondomer som eneste beskyttelse. Har vært sur og gretten en stund nå,ømme bryster kjente e oxo her om dagen og spist som en hest den siste uka nå.. er jo rene gjette konkurransen dette her hehe..men det e lurer på, er det ikke svært lliten sannsynlighet at e kan være gravid siden vi har brukt kondom??
Nusseline♀♀♂ Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, men det var fordi den sprakk. Og det ville dere merket regner jeg med.
wirre;o) Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 ja, to ganger.. fordi kondomen har sprukket. er jo bare å tisse på en pinne det- så merker du fort om du har en liten ert i magen eller ikke??? Lykke til- uansett hva du måtte ønske;o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Ja.. Den sprakk, men vi tenkte vi kunne ta den sjansen siden det var halvannen uke siden eggløsning. Men i følge gyn. lege hadde jeg 2 eggløsninger den mnd. :-/ Resultatet var ei nydelig tulle som da ble unnfanget et halvt år før vi hadde tenkt til å begynne å prøve på å bli gravide. Egentlig litt hell i uhell. Jeg ble jo sengeliggende pga at graviditeten ikke gikk helt overens med en sykdom jeg hadde fått 2 år tidligere. Fikk diagnosen satt da jeg gikk gravid. Hadde jeg ikke blitt gravid da jeg ble, hadde vi blitt rådet til å ikke bli gravide og eldste hadde blitt enebarn :-/ Glad det gikk som det gikk.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Ja.. Den sprakk, men vi tenkte vi kunne ta den sjansen siden det var halvannen uke siden eggløsning. Men i følge gyn. lege hadde jeg 2 eggløsninger den mnd. :-/ Resultatet var ei nydelig tulle som da ble unnfanget et halvt år før vi hadde tenkt til å begynne å prøve på å bli gravide. Egentlig litt hell i uhell. Jeg ble jo sengeliggende pga at graviditeten ikke gikk helt overens med en sykdom jeg hadde fått 2 år tidligere. Fikk diagnosen satt da jeg gikk gravid. Hadde jeg ikke blitt gravid da jeg ble, hadde vi blitt rådet til å ikke bli gravide og eldste hadde blitt enebarn :-/ Glad det gikk som det gikk.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jupp og vi merket ingenting før testen lyste positivt. Kondomen var riktig satt på og den sprakk ikke heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå