fomle 83 Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 var hos legen å testa meg i dag, det var positivt:) hadde ikm 11. 9. tok tre tester uken etter som vist negativt. men testet i går og den var positiv. torte ikke stole helt på det, så måtte til legen fo å forsikre meg. så nå er jeg gravid:) har egentlig gått veldig greit med oss ( får litt dårlig samvittighetav åb si det, siden jeg vet mange som sliter med dette) slutte med pillen i mai, men ville ikke blir gravid da så han hoppet av i svingen en stund:) så fra juli tenkte vi vel at det var ikke krrise om jeg skulle bli gravid, emn ikke sån at vi prøvde..... så har gått veldig greit for oss. ønsker dere alle lykke til
april d. Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Gratulerer fomle! Det var så morsomt å se at du fikk positiv test etter alle de negative! Du trenger i hvertfall ikke å ha dårlig samvittighet fordi det er så mange her inne som sliter med å få det til, din tullejente! :-) Det er utrolig hyggelig og motiverende å lese at andre får det til,- uansett hvor lenge vedkommende har prøvd! Slik er det i hvertfall for meg! Jeg håper du er frisk og rask, og ønsker deg masse lykke til fremover! Klem
Lillegull og spiren Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utroooooooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) åååååå det var koselig å høre. Endelig var det deres tur:) håper jeg kommer etter deg snart:) stoooor høst klem fra baas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå