Gå til innhold

brystpiercing ag amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Jeg piercet begge brystene i november, og da jag fant ut jeg var gravid i mai, tok jeg de ut like etter. Problemet (eller problemene mine) er at det kommer gulaktig veske ut av hullene , men oppå puppene lekker det blank veske. Har jeg betennelse i piercing hullene, eller er det noe annet. Har ingen plager eller noe, men vet at de ikke hadde grodd helt da jeg tok de ut for godt. Jeg har skjønt at den blanke vesken oppå puppene er råmelk, eller stadiet før.

Noen med erfaring eller viten? Og vil jeg få problemer med å amme, eller må jeg bare rett og slett vente til tiden er der for å finne det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen problemer med amming selv om jeg har hatt piercing i brystvorten. Den vesken som kommer ut er nok råmelk. Hadde det vært betennelse hadde du hatt vondt i tillegg. Så la brystvortene være i fred du til babyen kommer!

Skrevet

jeg har ikke hatt noen problemer med amming, har selv hatt piercing i nipplene :)

Skrevet

Jeg har ingen piercing selv, men leste litt om det sist, da jeg ventet minstemann for 2 år siden. Da forstod jeg det slik, at de som hadde erfaring med dette, ikke hadde hatt noen problem med ammingen. Bare et par ekstra hull til melken :)

Selv husker jeg at råmelken kunne være litt gulaktig, så det er sikkert bare det. Du hadde helt sikkert hatt smerter, og rødhet, dersom det var inffisert. Så det går nok bra skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...