~Mita~ Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Tro det eller ei, men for en times tid siden kom Asger Borgermoen og P4 inn hit på jobben hos meg ov overrakte 1 000 000 kroner til en kollega!! Fy søren så gøy!!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hvis han fortsatt er der, så kan du godt tipse ham om at det sitter en gravid liten frøken i Oslo, som gjerne tar imot lignende besøk...
*Vetlis* Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, ja det er noen som har det :-) Har jeg flaks blir jeg joker nord millionær, å det er ikke stort å skryte av hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå