Turid Laila Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Feks hårstrikk. Jeg mener man kan si begge deler, men sambo er ikke enig. En strikk - strikken - flere strikk - alle strikkene Et strikk - strikket - flere strikk - alle strikkene Hva mener dere?
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 En og må si meg enig i samboeren din, men er ikke noe ekspert da;)
nickoline og supermann Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 en strikk, strikken, strikker, strikkene
Mille** Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg sier et strikk, om det er korrekt vet jeg ikke, tror det... ;o)
Gjest Odin ♥ Tiril_min ♥ Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 E sier et strikk,for syns det høres mer rett ut, men det er det ikke. Det heter faktisk en strikk hehe=)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Kan ikke si et, det er jeg rimelig sikker på. Sier en.
Turid Laila Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 Ok, jeg sier en strikk stort sett, men har bodd så lenge i Sandefjord, og der sier mange et strikk. Så hender jeg glemmer meg og sier et strikk og strikket. Da kikker han bare rart på meg og spør "hva var det du skulle ha sa du?"
Miss Foster Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg sier ET strikk, strikke - fler strikk - aill strikkan.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 hehehe...snedig har nettopp hatt den diskusjonen på jobb. Der kom vi frem til at det heter en strikk.......... men hva med visken da?? et viskelær???? men jeg sier ein visk!!!
Turid Laila Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe der jeg bodde før sier man VISKEL, men lærte fort at man må si viskelær ellers ser folk rimlelig rart på deg her jeg bor nå. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå