bøbba Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 ........ blir liksom like skuffet hver gang!!! jækla mens altså.. når man var tenåring trodde man at man kunne bli gravid bare det lå noe sæd på lakent.. det har jammen mæ vist seg vanskeligere enn det gitt ;-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 uff ja kjenner den følelsen der altså.. skikkelig kjipt... men men bedre lykke denne pp`n her da...
bøbba Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 ja må bare omstille seg igjen, og trå til med liv og lyst.. det er ganske vanskelig å gjøre sex-en like koselig og romantisk nå for tiden.. Men mannen klager ihvertfall ikke på liten vilje, er heller omvendt.. gleder meg bare så utrolig til å kunne få en liten prins eller prinsesse i hus.
EndeligGravid82 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Da er vi fler... men jeg var egentlig nesten glad til da jeg har ventet 14 uker... og bare negative tester!! det er lenge... Hver gang jeg går inn for noe så skjærer det seg. Alle andre rundt meg får til på1.forsøk... men jeg nei... vente, prøve, vente, prøve.... Vi får stå på, ikke gi opp og dytte hverandre fram!!
bøbba Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, må ikke miste motet.. jeg har hatt skikkelig uregelmessig mens i snart to år, har gått fra 24 dager til 59 dager, mange rundt sånn 48 dager.. blir sliten av det. Når vi begynte å prøve for 5 pp siden prøvde jeg å ta sånn el-test, men hadde ikke snøring på når jeg skulle begynne å teste.. Hadde jo ikke peiling på når den fordømte mensen skulle dukke opp.. Men de tre siste mnd har jeg hatt regelmessig mens, så det er jo forhåpentligvis et godt tegn!? Tenkte jeg skulle begynne å ta el-test denne pp. Merket el forrige periode (slimete utflod), og da kjørte vi på, men ble ikke klaff denne gangen heller. Skjønner ikke at det skal være så utrolig vanskelig, er det ikke dette vi er skapt for?? hehe.. det er vanskelig å la være å tenke på det, så det stresser nok kroppen litt, men men. Vanskelig å gjøre noe med det. PS: vi får bare høre om de som har full klaff på første pp, mens de som sliter helst ikke vil snakke om det. Får bare så masse spm da.. kan tære litt på det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå