Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, lurer på om det er mange fra stavanger området her på tredje semester? Når har dere termin? Gutt eller jente? og hvilken fødsel planlegger dere? Jeg er 29 uker på vei og har termin 24 desember og nå har tankene rundt fødselen komt for fult. Eneste jeg vet er at jeg vil ha epidural og lokalbedøvelse i underlivet men fikk høre at dem ikke gir det i stavanger:( Skal til jordmor i morgen så da får vi høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann; jeg er også her i stavanger, har termin 23 desember, og tror det blir en gutt. Jeg skal på fødeloftet, og håper på en fødsel uten smertestillende. Jeg prøvde det sist også, men endte da med å bli sendt på føden og fikk både lystgass og epidural. Grunnen til at jeg prøver igjen på loftet er at det er fantastisk der, både fasilitetene, mulighetene for far til å bli der hele tiden, og de ansatte. Dessuten så jeg at det var så flinke at dersom jeg trengte det så fikk jeg smertestillende, så det er ingenting å bekymre seg over. Før førstemann bekymret jeg meg også for smerter i underlivet og det å få lokalbedøvelse, men jeg erfarte at det ikke var nødvendig. Så ikke fortvil om du ikke får sjansen til det.

Lykke til hos jordmor i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...