2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 ikm i dag, ikke noe TR enda... har ikke noe særlig symptomer utenom det som også kan vere pms... men puppene mine er litt større og fyldigere.. er ømme/såre, men det var de også forrige sykus fra el til tr... håper det er noe... skal teste i løpet av helga, ja om ikke tanta dukker opp da...
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2007 flere med ikm i dag??? og hvordan går det??
dulille junivenn Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 LYKKE TIL!!!!!!! Vær snill å oppdatere oss med hvordan det går!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 ikm i morgen,har et lite håp denne gangen.... :-) pleier tanta å komme på dagen eller? spennende da:-)
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2007 ja sånn egentlig.. forrige mnd kom den en uke for tidlig... vet ikke om jeg klarer å vente til søndag med å teste.. var det eg hadde bestemt meg for... men er så utrolig utolmodig.. jeg har hatt mensmurringer i 2 uker ca så da må vel el ha kommet når den skulle... det at puppene blir litt større og fyldigere/tyngre er vel ikke normalt utenat en er gravid eller? håper vi flytter over på 1 tri da
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Får håpe for din del at du er det da, lykke til
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2007 takker... håper dere blir gravide snart... selv om det må hjelp til..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Håper jeg også. Tror jeg berre kan se lang etetr at vi noen gang kan klare det selv ja, var visst for mye å å ønske. Rart å tenke på at jeg aldri kommer til å være som andre på min alder. Allting er berre rart og fullt av stress, ikke noe kjekkt dette her
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2007 uff... ja kusina mi har nett samme problemet med tidlig overgangsalder... syns det er så urettferdig jeg at noen som ønsker så sterkt en baby ikke kan få det eller har problemer med å få.. og noen tar frivillig abort fordi det ikke passet de med barn.. blir så sint og provosert.. vet eg ikke kan sette meg inn i din situasjon, men det gjør meg vondt at noen må oppleve det der..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Hvor gammel er hun, har hun sagt til deg hvordan hormonene hennes er?
evius fikk junigutt Skrevet 4. oktober 2007 #11 Skrevet 4. oktober 2007 Hei alexandra, jeg hadde ikm i går (trodde jeg ut fra el-tidspunktet), men den har enda ikke dukket opp. Tok tester mandag og tirsdag som var negative. Har ømmere bryster enn forrige syklus, men etter at vi begynte å prøve og jeg begynte å kjenne etter, har syklusen stadig overrasket med nye symptomer...Har mensmurringer også, og har vært på do flere ganger siste dagene for jeg tror tr kommer, og snart gjør den jo sikkert det.... eller? Jeg har to teorier: enten kom el senere enn jeg trodde eller så er jeg gravid. Skal du teste en av dagene? Ønsker deg lykke til:o)
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2007 hun er et år eldre enn oss.. nei det vet jeg ikke.. hun har hatt to perioder med sånn behandling og el sprøyter... nå er hun gravid
2prinsesserogbim Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2007 ja jeg har ikm ut fra når jeg mente el kom... hadde planer om å teste søndag, men vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge.. men puppene mine er større, det har til og med sambo lagtt merke til i dag.. og det er vel ikke normalt uten å vere gravid, de skulle nå vert slutta og vokse nå skulle en tru..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå