Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg lar min unge på 5mnd få smake litt på eplesaften,f.eks når jeg spiser det,pære likens.Den har fått smakt litt is av min mor.Er jeg en dårlig mor pga av det?? Ungen min får morserstanting og grøt +fruktjogurt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Nei, så lenge det ikke blir en vane, men en slurk av og til skader ikke...Min har smakt saft og, men bare en liten t-skei av og til, litt sorbeis og. Da er jeg og en dårlig mor...
ettie Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Nei selvsagt er du ingen dårlig mor av den grunn. Men det vet du nok:) Men synet det er unødvendig. PS: husk at yogurt er et melkeprodukt som barn ikke skal ha før de er ti måneder, pga allergig og opptak av jern (?). Men du gjør det som passer deg og jeg gjør det som passer meg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 det er jo ikke en vane..no og da får han smake litt...fikk høre at jeg var en dårlig mor og at min unge koms til og få så mye allergi.Pga at han ikke skal ha slikt når man er liten ovs.Men en vennine av meg som er sykepleier trodde at man får vel eller allergi når man ikke prøver ut div ting.Klart at noe må man være forsiktig med...han får jo ikke cola på flaken!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Det er ikke melk i de..det er slik hipp har fra 4mnd og oppover.Most eple og mango f.eks i en buks..kjøper slik 4-pakkning(liker yougurt,men er ikke slik vi spiser)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Slettes ikke, at han får smake av frukten din er jo ikke noe dumt, det er jo sunt.. Is i småmengder gjør vell heller ikke noe. Elias er 6 mnd og han fikk noen små skjer med is her en dag,og han ble litt dårlig i magen, så en må være litt forsiktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå