Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 han er 5mnd og gråter så ofte når han er samme meg,med en gang noen andre i familien er sammen med han er han bare blid.. jeg blir så frustrert...jeg leker med han og gir han oppmerksomhet når han ønsker det,men han er bare grinete.. det virker som han ikke liker meg...
ettie Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje barnet ditt gråter fordi han vet at du elsker han uansett? Men med ukjente mennesker må han gjøre et godt "inntykk" for å bli likt? Vi voksne er jo ofte hyggelige og blide mot mennesker vi ikke kjenner så godt, mens vi viser våre dårlige sider til de som står oss nermest.
Alvepike Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Heisann, jeg LOVER deg at barnet ditt elsker deg mere enn alt !!! Men de små er så rare, ikke til å skjønne seg på av og til. F,eks jenta mi er ikke noen kose baby , men en gang møtte hun en dame hun aldri hadde sett før, ble helt vill , skulle bare bort til henne og koste henne masse he he.. Skjønne det det som kan...
Ouagadougou Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje har kjenner melkelukten når han er med deg og gråter derfor fordi han vil ha pupp? Eller kanskje du er så anspent når du er med han fordi du føler at han ikke liker deg - så da utstråler du frykt og ikke trygghet, noe som gjør han litt usikker?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Huff da, ikke lett det der men jeg tror det er mer normalt enn du tror. De er ofte mest sutrete med den som står en nærmest. Når en tenker på det så er jo også vi det. Vi har lettere for å være sutrete og grinete med de som står oss nærmest. Om du sliter veldig med dette så ville jeg bedt om en samtale med hs vedr dette, jeg er sikker på at de kan berolige deg. Masse lykke til
manonym Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Slik er gutten min på 8 måneder også. Og de svarene jeg får når jeg sier det er at de er "alltid" slik med mammaen sin. Så tror det er vanlig... Men slitsomt..
LoveInMyTummy Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Dette er nok vanlig. Hvis jenta mi sitter på fanget til noen andre og jeg begynner å snakke til henne, så begynner hun ofte å grine. Hvis jeg så går unna, så er hun blid igjen.
mamsen&minimaisen Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Tror de små kan bli litt "lei" av mamma av og til Jeg er alene om ansvaret, og da er vi jo for det meste bare vi to, å han er ofte grinete til meg, men så fort noen andre kommer så er han gla igjen:)
fanta Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Signerer dette! Babyen din er nå kommet i en alder der han begynner å gjøre forskjell på folk, og vet hvem som er mamma. Og det er jo gjerne mamma vi tyr til når vi trenger å gråte og klage litt, ikke sant ;-) Det betyr IKKE at han ikke liker deg, jeg lover! Vet at det er tøft når det føles slik, men se på det som et tegn på at han utvikler seg HELT normalt, og har fått en sunn tilknytning til deg som nærmeste omsorgsperson.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 Har egentli ikke tenkt så mye over det, men min baby e og sånn. Ho e 5 mnd. Å e ofte litt ekstra grinat når ho e bare ilag me mæ. Men i motsetning te HI føle æ ikke at ho ikke like mæ... Kanskje bare at æ ikke har den samme energien te å underholde ho på samme måte som andre... Vet jo at ho e trygg på mæ, og når ho e overtrøtt eller har litt mageknip, så e det bare mamma sin trøst som hjelpe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå