nickoline og supermann Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Har dere fått mensen. Jeg har hatt den i 6 mnd nå. Blødd bittelitt en gang! Synes det er bra egentlig da men! Men, hvis jeg ikke får den tilbake noe mer. Tenker hvis jeg skal gå på den i feks 3 år. Hva gjør den med feks fruktbarhet. Har det noe å si?
Mamman til Mina og Sara Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Hva koster den, hvordan settes den.?? vurderer å prøve det, men er litt skeptisk
nickoline og supermann Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 Den sitter i armen. kostet 1200 kroner. Kan amme med den også. Kan sitte inne i 3 år. Har ingen bivirkninger annet enn 1-2 kg ekstra og mistet mensen. Legen fører en nål under huden. jeg kjenner staven som en tannpirker under huden, men gjør meg ingenting. Blir litt blå noen dager etterpå!
bambi på isen Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde p-stav i et år, jeg var et hormonelt monster!!!! Men det var jeg når jeg brukte cerazette også, så det er nok sammensetningen av hormoner som gjør det!! Eller fungerte den veldig greit, ingen mens eller noe!!!
Mamman til Mina og Sara Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Så om jeg reagerer på p piller så kan dette være tingen for meg??
bambi på isen Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Kan godt være det:-) Jeg sa til legen min at jeg ble fryktelig hormonell av cerazette, da anbefalte hun egentlig ikke å sette inn p-staven fordi de var veldig like i virke måte!! Men hvis du reagerer på andre måter en det med p-piller, så er det jo et alternativ!!!
Mamman til Mina og Sara Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 da skal jeg ta det opp med legen, det jeg har reagert på er at jeg får sykt sterke mens smerter,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå