Gå til innhold

Vært hos fysio ang assymetriske valker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det gikk heldigvis veldig bra. Hun kunne ikke finne noe feil med hoftene på jenta mi, som bare lå og glisa og koste seg!

Og så fortalte fysio-dama at i 90% av tilfellene med assymetri var det ikke noe galt. Godt å vite!!!

Fikk også masse skryt for at hun var såpass sprek og aktiv. Lå langt foran skjemaet. Hun tenker sikkert å bli en skikkelig apekatt sånn som jeg var når jeg var lita. Høyt og lavt, satt (nesten) aldri i ro!!!

Ha en strålende dag alle sammen:-)

(Her skinner sola også forresten)!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da! Mini på 3,5 mnd har også assymetriske valker, ble oppdaget på 3 mnds kontrollen, men legen mente han ikke hadde SÅ assymetriske at han måtte henvises til UL, men ble jo nervøs likevel da. Hvordan assymetrisk er de på hun? På mini er det like mange, men sitter litt ulikt og har ulik dybde.

Skrevet

På fremsiden av lårene, altså nærmest lysken har hun en som er bredere enn den andre. På baksiden har hun også like mange, men de sitter litt ulikt... Vanskelig å forklare!

Fikk beskjed om å følge med videre, sånn i forhold til favorittside osv. Men hun snur seg like mye begge veier og spreller like masse med både høyre og venstre fot. Så jeg bekymrer meg ikke, gjorde egentlig ikke det på forhånd heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...