Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre enn meg som blir "stressa" av at man SKAL kjenne liv hver dag?

får jo helt noia bare det er litt stille inni der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sikker på at jeg kommer til å bli syk av å gå å bekymre meg hele tiden...

Skrevet

Jipp, telling skal virke beroligende, men synes det er noe av det skumleste som er oppfunnet.

Skrevet

syns det er fælt jeg... rolig i dag, nervene i høyspenn...

Skrevet

Jaaaa...Er så irritert på alle beskjedene jeg har fått både fra jordmor, lege og føden (jordmor sendte meg en tur dit da hun mistenkte vannavgang men alt var bra) om at så lenge du kjenner "godt med liv" så er alt bra. Men hvordan i all verden skal en bekymret førstegangsfødende kunne beregne det rasjonelt? uansett er det jo"individuelle forskjeller" som de sier.. Så hva betyr det? er også superstressa bare det er litt stille. Men vi får ta det som en beroligelse at vi er flere som har det sånn, kan jo hjelpe oss å minne på at vi nok er litt mer stressa enn nødvendig. Føler med dere hvertfall..

Skrevet

var på kontroll i går, og fikk beskjed at man skulle ringe føden umiddelbart dersom det var helt stille... ble småkvalm når hun sa det...

så sitter jeg her i dag da..., babyen var kjempe aktiv i hele går, og i dag er det rolig... men jeg syns det er "feil" å ringe liksom... er jo naturlig at de små blir litt roligere etter en dag med fullt kjør??? var masse futt hele dagen i går... ingen pauser nesten... jeg hadde vært utkjørt i dag hvis det var jeg som hadde holdt det tempoet..

skjønner jo hensikten, men syns kanskje at det blir litt skremme taktikk jeg...

Skrevet

av og til.. men har heldigvis en ganske så aktiv jente der inne... så ville vell merket fort om noe var galt... ift bevegelser ivertfall---

Skrevet

Jeg var hos jordmor i går og etter at fosterlyd og alt var sjekket spurte hun om bevegelser. Jeg sa som sant var; at jeg har kjent mindre liv, og lurte på om dette kunne ha sammenheng med endret stilling. Jeg sa også at jeg kjenner flere enn 5 spark av gangen. Hun sendte meg alikevel på sykehuset for en sjekk - så det er helt tydelig at dette med mindre liv, taes veldig alvorlig! Ble jo litt skremt selv også, men kom jeg på sykehuset og alt var bra. Der fikk jeg i tillegg beskjed om at jeg bare skulle komme igjen om det kjentes som mindre liv, og ikke vente på at jeg skulle til jordmor!

Skrevet

tar de det mer alvorlig jo nærmere termin du kommer? Du er jo ikke langt unna mener jeg?

husker jeg fikk beskjed om å kjenne etter endringer... kommer til å bli syk av dette jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...