SuperMoM*to jenter* Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Har gått på mitt første brett med p piller nå, har en "pillefri" uke nå, skal da ha mensen..men har ennå ikke komt? tok siste pille på søndagskvelden.. står i bruksanvisningen at en kan forvente mensen 2-4 dager etter siste pille... men er det noe som har opplevd dette? hva bør jeg gjøre?? går på diane foresten..
Mille** Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Når jeg brukte de pillene tok jeg siste på tirsdag og noen ganger fikk jeg mensen på torsdag/fredag, andre ganger ikke før på lørdag. Hvis den ikke kommer innen i morgen så ville jeg kanskje vurdert en test... Har du tatt alle pillene? Ikke hatt diare eller oppkast den siste tiden?
SuperMoM*to jenter* Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 har tatt alle pillene etter punkt og prikke, samme tid og alt.. ikke diare eller oppkast nei..ingenting.. hadde menssmerter på mandag, så jeg var sikker på at jeg fikk mensen dagen etter..men nei..etter det har jeg kjennt lite..litt murring bare.. åh! irriterende:P andre med erfaringer?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Den kommer nok. Har gått noen dager over tiden jeg i allefall, men det er Yasmin, også en pille med veldig lav hormondose.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 det tar tid med meg også... tar siste pille på torsdag, og får ofte ikke mensen før onsdag uken etter, det kommer nok!
Mamsen til j&g Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Når jeg gikk på Diane kunne jeg nesten stille klokka etter mensen... Tok siste pille torsdag, og mensen kom på søndags ettermiddag. Men om det var litt annerledes den første måneden kan jeg dessverre ikke huske. Så mitt råd til deg er ta en test... Eller smør deg med litt tålmodighet! Kan godt være at ting klusser seg til i begynnelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå