1stor1liten =) Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 lurer litt på om det er vanskelig å få? har time neste uke til vanlig svangerskapssjekk hos fastlegen, han har sykemeldt meg ,har skikkelig vondt i beina mine. kjenner jeg begynnner å bli stiv og vondere i ryggen også. Og om en får henvisning,er det gratis da eller må en betale litt allikevel??
*ale* Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Njaaa.. har man ikke krav på gratis behandling i forb med svskap??????
Fredpåjord Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Ikke vanskelig å få henvisning du må betale litt hos fysioterapeuten, men mindre enn om du hadde gått uten henvisning. Pass på at du bestiller hos en som har refusjonsrett. Få med deg egenandelskort og be dem skrive på det du betaler der (om du overstiger et visst beløp, mener det er rundt 1600kr nå, får du frikort og da blir det gratis.
Fredpåjord Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 jeg tror ikke fysioterapi er gratis under svangerskapet, men tør ikke banne på det.
1stor1liten =) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2007 okay.. jeg får høre med han neste uke da. føler jeg har lest en plass om at en kunne få gratis,men mer vet jeg ikke. har desverre for meg selv ikke råd til å betale for dyre timer selv, får vel bare komme meg igjennom. er ikkë såå lenge igjen da
suseduse Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 fysio er gratis under svangerskapet, og man har da også krav på 6 mnd etter fødsel, så lenge legen skriver du har gangvansker, og det høres ut som du har
1stor1liten =) Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2007 det hørtes ikke dårlig ut , får se hva legen sier da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå