Gå til innhold

Nr fire på vei :)


Marthe Mie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen :)

Mine er 8, 4, og 2. Blir spennende på ultralyden å se hvor ,ange det er da. : )

Jeg er ganske spent selv . Ville være typisk å få tvillinger nå siden vi " bare " skulle ha en til ").

Det er ganske koselig å kunne sette seg ned å skrive litt om løst å fast med så mange koselige gravide .

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ja jeg venter forhåpentligvis på nr. 4! Har termin 17.juni hvis det viser seg at testen er riktig. Tok testen i går, og da var det en svak strek nr. 2 der. Skulle hatt mensen i går, i dag eller i morgen, så jeg regner med at den streken må bety at jeg er gravid med nr. 4..........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Ja kjenner at jeg ikke vil være like optimistisk denne gang om dobbellykke beskjeden kommer på ultralyden...Ulempen med å ha hatt dobbelt opp før, er at man vet hvor mye arbeid som kommer..dobbel glede sier alle, men mange glemmer at det er dobbelt opp m arbeid å;) håpe å kunne kose meg med bare en denne gangen ja.. klemc",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Nei det skjønner jeg det må være veldig tøft. Det blir spennende . I dag er jeg såååååå trøtt at jeg vet ikke hvilket bein jeg skal stå på.

Ha en strålende dag ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gratulerer, velkommen i klubben :)

Hvor gamle er de andre barna dine da ?

Jeg har termin 12 juni :)

Ha en strålende dag !!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Sliter ikke så veldig med tretthet om dagen her, faktisk veldig opplagt.. men om det er fordi at blæra er så full at det er umulig å få sove lenger..men kveldene sliter jeg mere med..hehe.. Du får ha en strålende dag du ogc") Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr fire 8 juni eller kansje nr fire og fem??

Skal på ultralyd 17. okt.

Har 2 jenter på 7 og 9 .også en gutt på 4 år fra før.

Er trøtt hele tiden, har tatt ut all avsp. og fri som jeg har hatt til gode på jobben men i morgen er det nok bare å bite i det og komme seg på jobb.

Egentlig skulle vel ikke hatt lov til å kjøre bil en gang.....He he.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Blir spennende m ultralyd da.. Når jeg ble gravid med tvillinger, merket jeg det rimelig fort. magefølelsen sa også at her var det fler. Ble veldi fort stor, og kjente liv i uke 10. Så det var jordmor på UL som ble mest overrasket..hehe.. også er det noe rart med denne magefølelsen, som bare sier deg at sånn er det.. Mang er nok mere sliten nå enn da man gikk med nr 1.. da var det bare oss selv å tenke på. nå er vi både eldre og har hverdagen fylt opp m barn, arbeid og aktiviteter hele uken.. Slapp av mens du kan og dropp de tingene du mener er greit å droppe. Lykke til.. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok flere av oss. venter nr fire 9.juni. Ett av barna døde som liten. Vi gleder oss over de barna vi får.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...