StineMor_2007_ Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 klarte å sette babyen inn i bilen og lukket igjenn bildøra... men hva skjedde så joda di klarte å låse babyen inni bilen... er det mulig... ikke meningen å le av sånt med det var litt komisk.. typisk sånn min sambo kunne klart hehe
wini Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Huff, stakkars Atle da!! Det der skal da vel ikke gå ann.. hehe.. jaja, gutten sover sikkert uvitende om hva som skjer utenfor:o)
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Nå har jeg sett det. Greide ikke å holde latteren tilbake, selv om jeg synes forferdlig synd på dem
StineMor_2007_ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2007 hehe.. ja er synd på atle litt stresset kanskje hehe.. måtte le jeg oxo huff..
prøvekluten+3små Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 hahha,huff..hehhe,nå ler jeg godt her! kommer sikkert de og til å gjøre om ei stund:o)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Vel, har gjort det samme selv, uten å låse noen inne i bilen da men. Samme bil også, og helt _uforskyldt_. Jeg jobbet i et bilutleiefirma, og måtte ut på kvelden for å flytte biler, da det kom så mange biler inn at det var blitt fullt på parkeringsplassen til firmaet. Jeg skulle flytte nettopp en VW Golf, men måtte flytte en annen bil for å få plassert golfen. Jeg setter golfen i fri og går ut for å flytte den andre. Da jeg så skal sette meg inn i golfen igjen så er dørene låst og bilen står og går. Det som hadde skjedd var at da jeg åpnet døra for å gå ut så hadde jeg kommet borti låseknappen som er helt latterlig plassert rett ved dørhåndtaket på innsiden av døra (selvsagt). Det resulterte altså i at jeg ble stående med en låst bil stående i gang og med nøkkelen i tenningen. Fikk hjelp av Falken og han kunne fortelle at jeg var ikke den eneste det der hadde hendt med. Men joda, må vel innrømme at litt komisk var det, det som hendte med disse 2 stakkarane, men om de fremdeles har denne låseknappen på samme sted i bilen så var det rimelig uforskyldt av Atle.
Dina1 Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Huff, har faktisk åsså gjort det.... Sto uttafor med baby på nån mnd inne i bilen en stressanes mårran, å lagde grimasa til babyen så ho ikke skulle bli like stressa som mora:) Måtta få bilberging til å komme å låse opp - jæææævli pinlig bare så dåkker vet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå