Gå til innhold

Trenger masse tips og råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille ruller over på magen i senga om natta(ofte, mange ganger) vi har prøvd å krympe senga med å legge i tepper osv, slik at det blir trangt men det hjelper ikke. Er det noen som vet hvorfor de gjør dette, våkner også med gråt når vi kommer på magen. Er 8mnd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min ♥
Skrevet

Er helt normalt:) bare tenk etter,de fleste syns det er best å ligge på magen når en sover:)det gjør babyene oxo.

Jenta mi sovner på magen siden ho begynnte å snu seg (3mnd), hs sier at de kan godt ligge på magen om de har snudd seg selv faktisk.

Med min første sønn, var e mer hysteriskmor,gikk og snudde på han hele tiden (sikkert sånn som du), kjøpte til slutt en sånn babysafe pose til han (sånn pose en spenner fast under madrassen. Funka bra det=)

Skrevet

så lenge babyen snur seg selv er det visst ikke farlig

emilie har lagt seg på magen siden hun var 8 mnd ca, jeg snur henne når jeg oppdager det men hun legger seg fort på magen igjen

det som er er at når de er veldig små så skjønner de ikke at de må legge hodet til siden når de ikke får puste, dette skjønner de når de blir litt større, mener å ha hørt 4 mnd eller noe

nå er jo babyen så stor og h*n snur seg sikkert begge veiene selv, så da er det ikke noe galt

Skrevet

Har prøvd pose men snur seg likevel, men skriker fordi en ikke vil ligge på magen, sint sur og trøtt

hs har sagt at siden er greit men ikke magen her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...