Gå til innhold

Kongsvinger, Årnes, Skarnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næhh...halvlangt mørkt... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil og være md på treff,selv om jeg bor i nord odal!spørs bare om jeg er i form etter operasjonen:(

Skrevet

Blæh..hår..Men tirsdag 16.okt på 5 brødre da?

Skrevet

Ringer ned og spør jeg... Tror ikke det er oppe mandag og tirsdag.

Skrevet

5 Brødre er stengt mandag og tirsdag, snakket med de nå. Så da blir det onsdag, eller Bella Pizza...

Skrevet

snakket med samboer nå og han mente at det var samme ierer på Bella og 5 brødre...Da får vi ete hell likevel.hehe

Vi sier mandag vi som først avtalt men da på Bella:)

Skrevet

Jøss, så mange gravide odølinger det var her da ;o)

Tror nesten jeg må møte opp på Bella neste mandag av nysgjerrighet :o)

Skrevet

Ja da blir det mandag 15.okt klokken 18:00 på Bella. :) Supert!

Skrevet

Greit det... Bestiller bord jeg da, kjenner eieren ganske godt. Hvor mange blir vi da?

Skrevet

Jeg har 9 på lista...men det var ikke sikkert alle rakk det. Men bestill til 9 så er vi sikker i hvertfall. Skal alle spise? Tviler på at jeg skal....tror jeg nøyer meg med brus...og kanskje til nøds litt chips! :P

Skrevet

jeg vet ikke helt enda, spørs på formen etter operasjonen! er det som gjør at jeg ikke kan si noe helt sikkert!

Skrevet

Jeg er skikklig småspist om dagen. Så hvis vi er mange som deler spiser så blir jeg med og deler på en pizza. Spiser som regel bare 1-2 biter..samboeren min sier han kommer til og bli skikklig feit i løpet av graviditeten min. For han lager mat hele tiden og så spiser jeg ikke noe i forhold. Men jeg eser ut fordet da,hehe

Skrevet

Da stikker jeg innom Memeth og bestiller for 9 personer på Bella, den 15 kl 18...

Sier at noen skal spise, og andre ikke.

Er vi enige da eller?

Dette blir koselig da....

Skrevet

Bestill til 10 så er vi sikre! Kan jo hende flere dukker opp i løpet av uken. :) Skal sende pm rundt til de jeg har på lissta nå om nytt sted. :)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg så alle får det med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...