Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 som blir for stebarnas skyld? Selv om det ikke er deres barn, føler dere at stebarna trenger dere, fordi faren ikke er en ansvarsfull, god, voksen far?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde aldri fortsatt å leve i et kjærlighetsforhold med en mann jeg ikke var glad i fordi han og eksen ikke var i stand til å ta seg av egne barn. Da hadde jeg heller reist og levert bekymringsmelding til barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Nei,jeg hadde aldri blitt i et forhold for stebarnas skyld. Men jeg opptrer nok mye mer voksent ved krangler enn hva jeg ellers ville gjort hvis ikke samboeren min hadde barn fra før. Men er vi ikke ment for hverandre og jeg finner ut at det er over,så blir jeg ikke pga barna.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg holdt på å gå en gang, men et av argumentene for at jeg ble værende var at barna trengte meg. Men det var aldri en grunn alene
1stor1liten =) Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 nei, det kunne jeg ikke gjort.. kunne ikke blitt i et forhold uten kjærlighet og følelser om det var for våre egne eller hans. Han er en god far og fyller ut hverandre og takler "oppgaver" i livet forskjellig men vi hadde klart oss fint alene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå