¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Dem (eller han..) klarte å låse nøklan inn i bilen....med babyen i bilstolen inne i bilen. Hoff æ måtte flire for mæ sjøl der Helene gråt sine modige tåra og Atle passelig panisk på telefon for å få hjelp! Trur nok æ også hadde grått....ihvertfall etter en fødsel og alt...=)
*1+1=2 små* Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 men hva i alle dager er det for en møkkabil som faktisk LÅSER dørene når bilen er PÅ!!!!!! Det er jo helt sykt....
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2007 Ja, æ stussa også på det, faktisk! På en så ny bil, da??
Lita jente på vei :-) Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Det kan desverre skje med alle biler med sentrallås, så det er bare å være forsiktig!!!!
*1+1=2 små* Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 ja jeg vet, men det er jo utrolig skummelt! Dakar Atle...det kunne jo ikke han vite! En ting er at bilen er av og nøkkelen er i tenninga....da vet jeg at noen biler låser seg(selv om det er utrolig dumt) og har også vært borti at biler låser seg når man har nøkla i hånda og går fra bilen... men når bilen er PÅ? Det er jo faktisk farlig å kjøre med en låst bil også!! Sentrallås er farlig...
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Uff stakkars... haha, er jo bare tragi-komisk, uff da hadde jeg blitt hysterisk. BMW'en vår også kan gjøre slik. Bikkja vår hoppa frammi bilen fra baki bagasjerommet, og greide å trykke på en låse-knapp som er i midt-konsollen på bilen. Gjett om vi ble sinna, og prøvde å få hunden til å trakke på den igjen, så bilen låste seg opp. Hahaha... ekstra-nøkkelen til bilen var jo hjemme, og HUS-nøkkelen vår var jo låst inni bilen sammen med bikkja. HAHAHA... men broren til sambo hadde bil og husnøkkel ekstra, så han reiste for å hente ekstranøkkelen til bilen vår... HUFF, den ekstra-nøkkelen skal jeg ha med meg når babyen kommer til, i tilfelle noe slik skjer igjen... Vi har ikke hund lenger da.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 hehe, uff stakkars.. Hadde blitt ganske så stressa der jeg ja! Glad vi ikke har sentrallås jeg..
mizz25 Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Syns det va helt utrulig... En orntli svimat atle... Å me airconditionen på.
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, ja stakkar, ikke greit. Glad vi MÅ bruke nøkkelen for å låse døra på føresiden. Blir litt sikra for innlåsing av bilnøkler da.
susemor666 Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 jess, kan underskrive den. At biler med sentrallås kan det faktisk skje=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå