Gå til innhold

Stakkars Helene og Atle......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem (eller han..) klarte å låse nøklan inn i bilen....med babyen i bilstolen inne i bilen. Hoff æ måtte flire for mæ sjøl der Helene gråt sine modige tåra og Atle passelig panisk på telefon for å få hjelp!

Trur nok æ også hadde grått....ihvertfall etter en fødsel og alt...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men hva i alle dager er det for en møkkabil som faktisk LÅSER dørene når bilen er PÅ!!!!!! Det er jo helt sykt....

Skrevet

Ja, æ stussa også på det, faktisk! På en så ny bil, da??

Skrevet

Det kan desverre skje med alle biler med sentrallås, så det er bare å være forsiktig!!!!

Skrevet

ja jeg vet, men det er jo utrolig skummelt! Dakar Atle...det kunne jo ikke han vite!

En ting er at bilen er av og nøkkelen er i tenninga....da vet jeg at noen biler låser seg(selv om det er utrolig dumt) og har også vært borti at biler låser seg når man har nøkla i hånda og går fra bilen...

men når bilen er PÅ? Det er jo faktisk farlig å kjøre med en låst bil også!! Sentrallås er farlig...

Skrevet

Uff stakkars... haha, er jo bare tragi-komisk, uff da hadde jeg blitt hysterisk. BMW'en vår også kan gjøre slik. Bikkja vår hoppa frammi bilen fra baki bagasjerommet, og greide å trykke på en låse-knapp som er i midt-konsollen på bilen. Gjett om vi ble sinna, og prøvde å få hunden til å trakke på den igjen, så bilen låste seg opp. Hahaha... ekstra-nøkkelen til bilen var jo hjemme, og HUS-nøkkelen vår var jo låst inni bilen sammen med bikkja. HAHAHA... men broren til sambo hadde bil og husnøkkel ekstra, så han reiste for å hente ekstranøkkelen til bilen vår...

HUFF, den ekstra-nøkkelen skal jeg ha med meg når babyen kommer til, i tilfelle noe slik skjer igjen... Vi har ikke hund lenger da.

Skrevet

hehe, uff stakkars.. Hadde blitt ganske så stressa der jeg ja! Glad vi ikke har sentrallås jeg..

Skrevet

Syns det va helt utrulig... En orntli svimat atle... Å me airconditionen på.

Skrevet

Hehe, ja stakkar, ikke greit. Glad vi MÅ bruke nøkkelen for å låse døra på føresiden. Blir litt sikra for innlåsing av bilnøkler da.

Skrevet

jess, kan underskrive den. At biler med sentrallås kan det faktisk skje=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...