aikipia Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Har fått med meg at man ikke skal spise ost av upasturisert melk, men hvilke oster er dette? Kan man spise brie? og smøreoster? har så lyst på ost og kjeks, og lurer på hva jeg kan spise?
velsignet med to Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Når du kjøper ost skal det stå på den om den er laget av upasteurisert melk, bare se etter det. Er ganske mye du kan spise.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Som hun over skriver så står det på pakningen om de er upasteuriserte eller ikke. Norske oster er laget av pateurisert melk, mange utenlandske er ikke det. Dessuten skal du holde deg unna muggoster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå