Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Nuskemannen har lenge hatt innstillingen: "Vi har ubeskyttet sex, det får holde... Behøver ikke prøve mer seriøst enn det.." Men nå har jeg klart å motivere ham! hehe (man må være litt sleip) Han ønsker seg veldig en sånn benksag eller noe sånt.. (han er snekker), så jeg har lovet ham at hvis jeg er gravid innen jul skal han få en sånn av meg til jul! hehe... skal ikke mere til, så nå går gubben rundt og snakker om babyer, hehe... Har også lovet ham en tur på Big Horn Steak House, som ekstra motivasjon Han har hatt lyst på barn hele tiden, men nå har han litt "tidspress", hehehehehehe
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 kanskje skulle gjort slik med mitt mannfolk å...kanskje han kommer hjemmomm i lunsjen innimellom(jobber 2 min unna)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 oi,...glad jeg slapp å bestikke mannen min for å begynne å prøve. men hvis det funker for deg så er jo det flott. masse lykke til!håper den sitter snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå