Gå til innhold

Så episode 5 og 6 av Jordmødrene i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såååå fint program, synd det ikke er flere... Får litt lyst til å videreutdanne meg til jordmor altså. Sambo er jo fra Buskerud så kanskje vi flytter til det området så hvem vet, en dag er det meg som løper rundt i sykehusgangene og tar imot babyer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal se programmet nå!

Jeg ville blitt syklepleier om jeg hadde valgt utdannelse en gang til!

Skrevet

Jeg er for tida ganske usikker på yrkesvalget mitt. Er ikke helt motivert, men jeg prøver å fokusere på alle mulighetene man har når man er sykepleier. Men det som er demotiverende er alle plagene folk får, rygg, hudproblemer osv. I tillegg er det turnusarbeide og dårlig lønn...

Tenker på å ta noe data eller noe i tillegg og se om jeg kan kombinere litt sånn at jeg ikke må gå og tråkke i sykehusgangene hele dagene. Men først skal jeg ta ferdig 3. året, jobbe litt og forhåpentligvis ha mammapermisjon om ikke så alt for lenge :D

Skrevet

Så dumt at du ikke vet helt om du har valgt rett. Jeg vet at jeg har valgt rett, er kjempe glad for at jeg snart er sykepleier, en mer givende jobb skal man lete lenge etter. Har egentlig tenkt på jordmor utdannelsen lenge, men slo det fra meg da jeg fødte selv. Men etter å ha sett jordmor programme, å ser at det går faktisk an å føde normalt, ja da kommer lysten SNIKENDE tilbake, men ikke mye tilbake:)

Skrevet

åååå.. jaaaa.. hi hi, nå har jeg sett episode 5. Sukk, jeg blir helt mør jeg! Vil vil vil vil, det virker jo så herlig. Kjenner jeg blir litt trist også, både fordi det var et trist program og fordi jeg føler at det begynner å bli for sent :o( Vet jo at det ikke er det, men er så redd noe skal være i veien....

Skrevet

Jeg har aldri egentlig vært sikker på noe av det jeg gjør her i livet jeg. Valgene mine er ofte ganske tilfeldige. Men etter å ha sett dette programmet får jeg mer lysten tilbake til å bli jordmor, barselpleier eller helsesøster. Vi får se... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...