Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Har dere sett at han klarer å låse babyen inn i bilen når de skal reise hjem fra sykehuset, mens den står og går... Er det mulig...
tudeluuu Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 hahaha, er det mulig!! litt komisk, men utrolig frustrerende! Hadde ikke likt å være mamma i den situasjonen!
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 stakkar da...men det er jo ikke hans feil, siden bilen går så står jo nøklene i, og da skal ikke bilen låse seg av seg selv....ååå så forbanna jeg hadde blitt på de som leide ut bilen!
Lejonet Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Må jo innrømme at jeg lo godt når jeg så det:) Komisk, selv om det selvfølgelig er en alvorlig situasjon også.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Haha! Morsomt! Håper de kan fnise litt av det nå, men tror nok jeg hadde tuta en skvett jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå