Gå til innhold

Episode 14 - Atle og Helene....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett at han klarer å låse babyen inn i bilen når de skal reise hjem fra sykehuset, mens den står og går... Er det mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha, er det mulig!! litt komisk, men utrolig frustrerende! Hadde ikke likt å være mamma i den situasjonen!

Skrevet

stakkar da...men det er jo ikke hans feil, siden bilen går så står jo nøklene i, og da skal ikke bilen låse seg av seg selv....ååå så forbanna jeg hadde blitt på de som leide ut bilen!

Skrevet

Må jo innrømme at jeg lo godt når jeg så det:) Komisk, selv om det selvfølgelig er en alvorlig situasjon også.

Skrevet

Haha! Morsomt! Håper de kan fnise litt av det nå, men tror nok jeg hadde tuta en skvett jeg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...