Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Flere enn meg som sliter med treeeeeg mange og hemorider??? Noen som har ffektive råd mot dette uten om grovbrød og masse veske?
Gjest Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Prøv laktulose som du får kjøpt på apotek. Helt trygt for gravide!!!
nøffemamma Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 Drikk biola mot treg mage. Et glass appelsinjuice og et med biola hver morgen gjorde susen for meg:)
Smil74 Skrevet 4. oktober 2007 #4 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg begynte å drikke Biola hver dag og har ikke lenger problemer. Hjalp for meg:) I tillegg til mye vann...
mor.monsen Skrevet 4. oktober 2007 #5 Skrevet 4. oktober 2007 Biola smaker jo helt forferdelig..... Jeg har avsmak på de fleste meieriprodukter om dagen. Ellers hadde jeg sikert drukket biola og spist sviskejogurt. Men takk for tipset.
Enda en på vei Skrevet 4. oktober 2007 #6 Skrevet 4. oktober 2007 Svisker fungere veldig fint for meg... Hvis ikke du liker det, så prøv sviskekompott med vaniljesaus på...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #7 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg liker ikke kaffe, men tvinger i meg en halv kopp på morgenen. Det gjorde susen for meg. Har også hatt hell med biola og svisker, men mest må jeg passe på hva jeg spiser. Elsker loff og hvitt brød, men har innsett at det går ikke lenger....
camosilla Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg må ta lactulose to ganger om dagen, ellers blir jeg så hard i magen at jeg har på følelsen jeg skal føde når jeg skal på do. Drikker i tillegg biola og syns jeg spiser variert og sundt. Klarer meg ikke uten lactulose nei!
tertilus Skrevet 4. oktober 2007 #9 Skrevet 4. oktober 2007 jeg bruker også laktulose. blander litt i juice hver kveld. kan anbefales!
Adelina2 Skrevet 4. oktober 2007 #10 Skrevet 4. oktober 2007 spise svisker..rosiner..masse grønt..alt med mye fiber..syntes jeg selv gjør det men sliter likevel..drikker ikke nok tror jeg..noe dritt de hemoridene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå