Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Lurer på hvor tam de kan ble?Og er ikke de en form for flokkdyr?
Fredpåjord Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 De kan ikke leve sammen, da vil de visstnok enten sloss eller evt formere seg voldsomt om det er dame og mann:). Dette gjelder vanlig hamster, mener det er omvendt med dverghamster som bør leve i par/flere sammen. Tamhet: Ikke vent deg for mye, men de er morsomme små dyr. Lever ganske kort da, 2-3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå