Gå til innhold

Tips til babyshower!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal holde dette for ei venninne om noen uker. Noen som har tips, evt har ordnet det eller vært med på det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært m å holde babyshower for en venninne, og venninnene mine laget til babyshower til meg :)

Begge deler var suprisebabyshower, kjempekoselig å bli overrasket på den måten :)

Tips:

Pynte m enten lyseblå eller lyserosa evt begge deler dersom man ikke vet kjønn...

Vi hadde middag og vin i begge shower'ene (jeg var gravid i begge, og drakk seff ikke :))

Div.leker:

Babybottle drink off (tåteflaskekonkurranse...)

Blindtest av babymat

Gjette hvor stor magen er: Alle klippet til et bånd like langt som vi trodde magemålet til den gravide var, og så vant den som kom nærmest..(dette var den morsomste, noen overdimensjonerte ganske mye!)

Babyquiz

Vi hadde også kake som var pyntet m lysblå/rosa glasur, stod "Velkommen til verden lille venn"

Håper d blir en koselig babyshower :)

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips, nå gleder jeg meg enda mer!!!!

Skrevet

Hei!

Jeg har også vært med på endel sånne for mine venninner, og et for meg selv. På alle har vi hatt mat, kaker, drikke og MASSE godis!

Så har vi hatt gaver til den vordene mor..

Vi har faktisk ikke hatt noen leker e.l.

MEN, jeg så en episode av Playboyjentene på TV3. Der skulle de arrangere en shower for en tidl. playmate.

Holly, som arrangerte hadde en skikkelig kul lek!

Den gikk ut på at hun kjøpte en pakke av de minste bleiene. Så kjøpte hun forskjellige sjokolader (melkesjokolade, japp,snickers ++++). Hun smeltet en og en i microen, så smurte hun de i hver sin bleie!

heheh, skikkelige ekkelt! leken gikk ut på at en og en bleie ble sendt rundt, så måtte man smake og lukte for å finne ut hvilken sjokolade det var!

Den skal jeg ta neste gang en venninne skal ha baby!

Lykke til, det er sååå koselig!

Vi pleier forrestenogså alltid å ha suprise-showers!, det er sååå moro og bli overrasket!

Skrevet

HAHA, det var ekkelt, men hørtes fryktelig moro ut!!!! Det blir surprise-party ja...gleder meg masse!!!! Takk for tips!

Skrevet

Bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...