Gå til innhold

Nå klikker jeg snart....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for fire uker siden, og har hatt de mest slitsomme ukene noensinne! Inn og ut av legevakter og klinikker med brystbetennelse, urinveisinfeksjoner, soppinfeksjoner, underlivssmerter osv...i tillegg har jeg en følelse av at jeg har fått en depresjon. Blitt beskyldt for at den nyfødte ikke kan være barnet til sambo (fordi hun hadde så mørkt hår !!!! det er mørk blondt, men så kanskje litt mørkere ut de aller første dagene -og jeg har aldri vært utro!)

Og nå har både tanter og svigers bare plutselig bestemt seg for å komme på besøk til oss -uten engang å gidde å spørre om det passer! ARGGGGG.....kjenner det koker inni meg!

I tillegg går jeg og gnager på ting som har skjedd i forholdet til min sambo. Fant ut at han hadde skjult chatting med andre damer osv bak ryggen min en god stund, og har på følelsen at det er mye han skjuler. Blir snart gal av dette, og vurdere sterkt å bare dra min vei fra alt...

What to do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer med ei jente:)

Må bare spørre deg først, hvem er det som har beskyldt deg for å ha vært utro?Noen du kjenner?Er jo helt tragisk og naivt!!Et barn kan da få mørkt hår selv om ingen foreldre har det, et barn kan også få rødt hår, blondt osv!

At dine svigers og tanter plutselig bare kommer på besøk er jo koselig, men man burde jo spørre først, skjønner tanken din, jeg syns det fort kan bli litt for mye besøk av alle man kjenner. Man skal bli kjent med sitt eget barn, komme seg inn i rutiner.

Høres ut som du har hatt noen veldig slitsomme uker med mye kjipe ting ved kroppen din:( Er ikke rart du blir litt deppa da. Mange har det sånn i starten, mye man skal venne seg til, en helt ny livsstil! Men, pass på hvis du fortsatt føler deg deppa over lengre tid, kan være tegn på fødselsdeperasjon, og da kan man få hjelp til det.

Anngående din samboer. Skjult chatting?med damer han ikke kjenner?flørter hand er eller?Snakk med han, fortell hvordan du føler det?tar han ansvar?

Klemmer

Skrevet

Reis bort. Ta deg noen dager hos en venninne eller familie. Ingen som har invitert tanter og svigers, si at du allerede hadde planer om å reise bort. Da kan de se at det kanskje lønner seg å spørre neste gang.

Herre Lee, hvis du VET du ikke har vært utro, så VET du at barnet er hans. Hvis han skal være så forp**t sløv så får han ta en faskapstest da! Tenk å ikke tro at det lille gullet er sitt...

Ellers så føler du at han skjuler mye.. ikke bli helt paranoid fordi han har skjult chatting med andre damer (bak din rygg).

Jeg chatter med kjendsfolk på facebook, x'er på msn (som jeg var sammen med i flere år) og vi har tilogmed vært ute og spist middag sammen med en jeg rotet med 2 uker før jeg traff han jeg er sammen med nå.

Han stoler på meg 100% og det gir meg en herlig frihet til å kunne snakke med hvem jeg vil, og både jeg og kjæresten min vet at det ligger ingenting mer i det enn preik.

Tror du og din kjære trenger litt tid sammen. Den tiden han chatter skulle dere kanskje tilbragt sammen...? Anything fra å se en film, gå en tur, litt hanky-panky, dusje sammen- alle de tingene dere pleide å gjøre. Og så må du overkomme det at du ikke stoler på han. Og han må stole på deg- herre jesus, han tror jo ikke ungen er sin en gang.

Jeg stolte ikke på NOEN i hele verden for 2 år siden, ikke en gang min egen mor, men jeg har lært (etter at jeg ble sammen med denna karen)at det går faktisk an.. Man må bare dedisere mye tid til hverandre og lære hverandre. Og når noe dukker opp -preiker man om det, og ikke lar det ligge å murre i bakgrunnen. Hvis du ikke sier noe er det bare du som lider og ingen vet at du lider.

Speak up woman, pakk koffereten og ta deg en 3 dagers.

Hey hey, who knows- it might do you goood. :)

Skrevet

Gratulerer med snuppa. Håper du snart klarer å kose deg med vidunderet.

gutten min hadde kullsort hår, mens vi er blonde begge to. Jeg lys og han sånn kommuneblond. Da jordmora sa at hun så masse sort hår, sa vi "sort" i kor.........Vet ikke hva sambo tenkte, meng jeg visste selvfølgelig at han var pappan. Vi ler av det nå da!

Svigers må nesten komme når det passer dere. Svigermor klandrer meg fremdeles for at hun ikke fikk komme når det passet henne. Drit i det sier jeg!

Hva du skal gjøre med sambo. Jeg vet ikke .vet for lite til å komme med råd. Men chatting er jo en ting.....er det sexuelt og flørting er det noe annet.

Jeg chatter med gamle guttekompiser innimellom. Det er jo ikke mer en gammelt kameratskap!

Skrevet

Uansett om det er barnefaren eller andre i nærheten som tviler på at han er faren er det bare å si godt ifra! Mente ikke å si at han er forp**t sløv om det ikke er han som har sagt det, du får rette det mot den som har sagt det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...