Gå til innhold

Er sannsynligvis midt i en SA :( Min andre SA på 6-7 uker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei nå :((

Har vært prøvere i over 2 år.

Ble gravid i slutten av august. Testet positivt for første gang i mitt liv 21. aug. Var i himmelen hele dagen! Gleden varte i ganske nøyaktig et døgn, før jeg begynte å styrtblø!

Blødde i 3 uker. Litt av og på. Var en dag helt uten blødning, og den dagen hadde vi sex. (For kos, ikke fordi vi hadde håp om å bli gravide så snart!) Å denne dagen ble jeg altså gravid igjen!! Fikk det bekreftet av lengen i dag.

MEN....i dag begynte jeg å blø igjen, og testene blir svakere for hver dag, så da er nok alt håp ute for denne gang også?? Legen trodde det! Men jeg tok blodprøve i dag, og skal ta en ny over helgen for å finne ut om verdiene stiger el synker. Så senest på tirsdag får jeg et endelig svar på om jeg fortsatt er gravid el om jeg har mistet en andre gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var kjempe trist å høre... krysser fingrene for at du får gode nyheter...

*trøsteklem*

Skrevet

Tusen takk vicky1984 13pp 1MA+1SA! Det hjelper :)

Har lagt merke med nicket ditt, og lest noen av dine innlegg. Kan vel trygt si at det er vår begges tur nå!?!!

Vet ikke hvor du er i syklusen nå, men du får ha lykke til uansett =)

Skrevet

hei du :) jeg er på dag 17 nå, men fortsatt ingen el... tror kroppen spiller meg et puss siden jeg mistet i sa for noen uker siden...

ja kan TRYGY si det er våres tur nå altså... hehe... :)

lykke til iallefall du også så skal jeg krysse fingrene for at du får høre noe bra :)

Skrevet

Uff det var trist:-( men ikke gi opp!! Det kommer flere sjanser, men det er fryktelig tøft når det står på...

Skrevet

Hei igjen jenter, og takk for støtten =)

Legen ringte meg akkurat å sa at nivået lå på 10. Noe som er veldig veldig lavt. Så da har jeg hatt en ny SA :( Begynte å blø først i går, men jeg kan ha mistet mye tidligere.

Så nå er det bare å se frem mot en ny EL...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...