Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini våkner jo endel på natten og i natt var ikke noe unntak. Så jeg myste mot klokken og så at det var bare 40 min siden han sist hadde fått mat og fomlet etter smokken hans for å gi ham (hans seng er helt inntil min side av vår seng) og prøver å gi den men finner liksom ikke munnen hans og hendene er helt rart plassert og veiver ikke slik de pleier, og da ble jo jeg helt stresset, farer opp i sengen og smeller på lyset og ser grunnen, der ligger mini på magen og kaver. Phu, ble glad det ikke var noe verre da, hehe... Skjønte ingeting jeg, bare fikk litt panikk når ingenting var som det skulle være. Håper ikke han gjør dette flere ganger i nærmeste fremtid da, synes han er litt liten til å sove på magen hele tiden enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde noe lignende:) Litt i ørska, etter å ha ammet flere ganger, skal jeg løfte han inntil meg. Jeg kjenner etter hodet, finner det og løfter han opp, skvatt skikkelig da jeg skjønte at det var bena jeg løftet i... Stakkars liten, han kan ikke ha skjønt mye:)

Skrevet

Vel, jeg har mini i senga, og en natt det kom matklynk dro jeg ham bort til meg i halvsøvne, men fikk liksom ikke spisingen i gang. Våknet derimot helt da jeg oppdaget at jeg prøvde å dytte puppen inn i øret på stakkaren.

huff :-)

Skrevet

Haha så gøye dere er, *flir*

Skrevet

Huff, jeg måtte le litt når jeg leste dette... Helt utrolig hvor rørete man blir når man halvsover og skal prøve å gi mat eller huske når man sist ga mat eller om man i det hele tatt har gjort det... Skjønner at du fikk litt panikk, HI, det hadde jeg også fått... Men godt at ikke det var verre enn det, da;) Hehe...

Skrevet

Hehe... Ja det var jo ikke noen krise, men som du sier, i halvsøvne og helt i ørsken så skjønner man jo ingenting, ble rimelig kjapt bråvåken ja! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...