Gå til innhold

Hva betaler dere for å bo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt alene og titter meg om et sted å bo. Sitter å klør meg i hode å lurer på hvordan man klarer seg kun på overgangsstønad og leieutgifter?

Prisene her er jo opp i mot 7-8000 og jeg som er alene med 3 barn må iallefall ha 3 soverom.

Hva betaler dere og hvordan klarer dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke klart å leve av kun OS med ett barn engang jeg.

Må ut i jobb snarest når dette studieåret er over.

Skrevet

Bor i distriktet eg da, så eg er heldigere. På lørdag flytter eg inn i eit lite, gammelt hus med 3 soverom og stoooor hage. Skal betale 4500 i mnd for det. Blir ikkje der til evig tid, men fungerer vel heilt fint foreløpig.

Skrevet

9000 i mnd på lånet mitt + strøm,kommunale avgifter og forsikring.2 barn og os.

Skrevet

jeg betaler 7000 i mnd, og har bare ett soverom, to barn, så kan ikke bo her i evig tid akkurat....

Skrevet

3500 + 1000 i strøm...

2 soverom - 70 kvadrat..

Skrevet

5000 +strøm....1 soverom

må flytte nå og for en 3 roms blir det iallefall 6500+strøm om ikke mer

Skrevet

4000 i mnd + strøm bare et soverom, vi klarer oss greit på bare os..

Vi bor litt trangt till økonomien blir bedere..

Skrevet

9500, men da eier jeg en 2 (3) roms. Ville heller leid en periode, men om noen år er jeg sikkert glad for at jeg eier likevel, selv om jeg heller ville hatt bedre råd nå...

Skrevet

Jeg betaler ned på eget huslån og har en husleie på 5000. Så kommer strøm og kommunale utgifter i tilleg.

Men eier eget hus så det er verdt pengene, når man ser lånet blir mindre og mindre.

Skrevet

6300 + strøm.

Husk at du kan søke bostøtte!

Skrevet

jeg betaler 5500 pluss strøm for leilighet med ett soverom (pluss et lite lekerom). Jeg er i 90% jobb og har i tillegg dobbel barnetrygd og stønad til barnetilsyn. betaler 25% skatt. det går helt fint. Men jeg har bare ett barn da...

Skrevet

Akkurat nå bor jeg i en 3 roms leilighet med bare sønnen min. og jeg betaler 6500 i mnd, og det er ink. strøm. Så bor jeg ca 30 min. med tog fra oslo sentrum. Men jeg syns jeg er heldig for det.

Men før bodde jeg i en litt større leilighet og betalte 7500 i mnd uten strøm. Og jeg klarte meg helt fint på os, trygd og stønad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...