Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Gutten min (7uker) svelger en hel del luft når han spiser (kommer så store mengder om gangen at han må svelge skikkelig unna) Har fått tips av helsestasjonen om å bruke miniform. Begynte på det i går, han har prumpet en del og virker mye roligere. I pakningsvedlegget står det ingen ting om bi virkninger eller om hvor lenge jeg kan bruke det. Men det er jo tross alt et legemiddel så man burde vel være litt kritisk til hva man stapper i disse små?
trollet66 Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 De lærde strides om hvor bra dette er for de små, kan visst gi hormonforstyrreser?? Kjøp ammete på helsekost og gi før hver amming noen gl i sprøyte, det er trygt og fungerer bra!!!
trollet66 Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 jeg er ekspert på trykkleifer - lærte aldri touch!!!! De lærde strides om hvor bra dette er for de små, kan visst gi hormonforstyrreser?? Kjøp ammete på helsekost og gi før hver amming noen ml i sprøyte, det er trygt og fungerer bra!!!
VinterSol+2 Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 ammete er helt glimrende! jeg er veldig skeptisk til miniform, da min nevø fikk alvorlige bivirkninger, som vi tror kommer av dette legemiddelet.. raping er også en fin ting. ta baby over skuldren, hold babyens rumpe i den ene hånden, og vri hofta litt frem og tilbake, da kommer som regel lufta godt opp igjen!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 vi brukte det tidligere på nyfødtintensiven på barn som ble liggende en stund og fikk slike plager. Hadde effekt, men vi får nå ikke gi det lenger pga ny viten om bivirkninger. vet ikke hvilke dette er, bare at det ikke lenger gis. sukkervann er et tips. bland 24 g sukker i 100 ml vann, må du gi mye så bland |12 g i 100 ml så blir ikke blandingen så sterk og du kan gi oftere. samt raping under måltidene og ikke drikk mye brus eller andre ting som kan gi luftsmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå