Gå til innhold

Går bare ned og ned i vekt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3 mnd siden jeg fødte og jeg fullammer..

Er 166cm og 49kg.. er det veldig lite?

Var 60 før jeg ble gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser du regelmessig og sunt?

Om man regner ut din bmi er du jo undervektig, så det er jo lite ja.

Gikk selv ned mye de første mnd etter snuppa mi kom, men det var nok mest fordi jeg glemte å spise, hadde dårlig matlyst.

Skrevet

Jeg vil si at det er litt lite når du er slik.Men til mange så er det et problem at man går ned..og mange ønsker at de går ned mere.Du kan jo høre med en lege eller om det er noe du kan gjøre...

Skrevet

Hadde eg vert edg så hadde eg snakka med helsesøster om kostholdsråd. Det er ikkje eit luksusproblem å gå ned i vekt slik. Det kan gå ut over kvaliteten på melka og det kan skape helseproblemer for deg og. Eg vil ikkje skremme deg, dette er ting som KAN skje, men som ikkje alltid skjer: Tanta mi hadde samme problemet som deg. Ho prøvde å kompensere ved å spise mye ost og anna feit mat. Ho la alikevel ikkje på seg, men fikk eit skyhøgt cholesterol-nivå. Snakk med helsesøster om det er muligheter for å snakke med ein kostholdsekspert eller liknande.

Skrevet

Dersom du spiser sunt og nok og fortsatt gaar ned i vekt ville jeg bedt fastlegen sjekke thyroidea-status paa deg da det kan vaere at du har faatt overaktiv skjoldbrusk-kjertel. Dette kan skje i forbindelse med graviditet og kan vaere permanent eller forbigaaende. Men det kan jo rett ogslet vaere at du ikke faar i deg nok kalorier i forhold til ammingen. Haaper det stbiliserer seg i hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...