Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2007 #1 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg blir heller sittende hjemme om dagene, for det er så ubehagelig å gå ut. Bekkenet har roet seg, så det er ikke der det ligger. Men jeg sliter med no utrolig til nedpress når jeg er ute å går. De siste gangene jeg har vært i byen, så har plutselig magen blitt helt løs, og jeg har måtte løpt på offentlige do, og gjort mitt( noe jeg ALDRI gjør ellers). Jeg er egentlig ei veldig sosial jente, men siden uke 30 ca så har det ikke vært mye liv i meg. Om jeg går til butikken som ligger 6 minutter borti gata puster jeg dypt, og må konsentrere meg for å ikke bli alt for påvirket av nedpresset. Jeg har enda 7 uker igjen, så det er liksom ikke bare og bare.
Lille Bo Skrevet 4. oktober 2007 #2 Skrevet 4. oktober 2007 Hei! Jeg har også blitt en innesitter. Syns også at det er ubehagelig å gå ut. Føler også at det presser nedover og dette fører som regel til blødninger hos meg fordi jeg visstnok har en lettblødende livmormunn. Føler at jeg er blit helt asosial....... Prøver likevel å komme meg ut ca hver 3.dag, iallefall en liten tur for jeg vet av erfaring at dersom jeg isolerer meg inne mer enn 3 dager så blir de veldig vanskelig å komme seg ut mentalt også. Jeg er ca like langt på vei som deg forresten....
Anele&Solstråla Skrevet 4. oktober 2007 #3 Skrevet 4. oktober 2007 jeg er mye ute- nesten hver dag...vært sykemeldt siden juni, og har nå en mnd igjen til termin. Venninner med barn eller folk jeg har truffet på BIM, eller så er jeg hos familien...Blir GAL av å være hjemme hele dagen- Er og alene, så har ingen mann som kommer hjem på ettermiddagen og holder meg med selskap... Men kveldene er jeg som regel alene...har blitt veldig god venn med Tv'en..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå